Opringning fra et erhvervsmagasin... pas p~
Fra : Hans Jakobsen

Dato : 22-02-06 14:32

Jeg blev ringet op af "Erhvervs magasinet" (eller noget i den retning). De
ville gerne skrive en artikel om mig og min virksomhed. Det syntes jeg
selvfølgelig lød som en meget spændende idé
De ville gerne aftale en tid i næste uge hvor de kunne komme forbi og
interviewe mig.

Jeg er heldigvis altid skeptisk når nogen, jeg ikke kender, ringer til min
virksomhed og tilbyder noget. Derfor borede jeg lidt i hvad det egentlig var
for et magasin. Til sidst viste det sig også at de reelt opfattede det som
en annonce, og de ville sende mig en regning på 5000 kr for at bringe
interviewet! - Nej Tak!

Sådan noget svineri !!!

mvh
Hans Jakobsen

Fra : Leonard

Dato : 22-02-06 14:41

"Hans Jakobsen" <pianoguyNO@SPAMvip.cybercity.dk> wrote:

>Til sidst viste det sig også at de reelt opfattede det som
>en annonce, og de ville sende mig en regning på 5000 kr for at bringe
>interviewet!

Det er da en ny metode de har taget ibrug der.
Tak for advarslen.

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : dh8000

Dato : 22-02-06 14:45

> Det er da en ny metode de har taget ibrug der.
> Tak for advarslen.

Kunne faktisk være ret sjovt at prøve at ringe til dem og lave noget
bondefangeri ala det de selv laver.

Fra : Nico de Jong

Dato : 23-02-06 07:41

> Det er da en ny metode de har taget ibrug der.
> Tak for advarslen.

Ak nej, vi faldt for den i 1988

Nico

Fra : Kim Schulz

Dato : 22-02-06 14:48

On Wed, 22 Feb 2006 14:44:45 +0100
"dh8000" <dennishartvigsen@ofir.dk> wrote:

> Kunne faktisk være ret sjovt at prøve at ringe til dem og lave noget
> bondefangeri ala det de selv laver.

bare fordi de er nogle idioter er det jo ikke ensbetydende med at vi
andre også skal være det.

Fra : HansDepper

Dato : 22-02-06 17:26

He, he, det jar jeg lige netop været udsat for i dag. Jeg spurgte også om
det kostede noget, men han sagde at det ikke ville koste mig noget.......

Puha, sikke noget!!!