Stof/ papirsække..
Fra : BT

Dato : 21-02-06 19:48

Der er vel ikke nogen som kan være mig behjælpelig med hvor man kan få fat i
stof eller papirs sække..
Det må ikke være brugte. Det skal være ny da de skal bruges til rotte-foder.

/Brian

Fra : Karsten H. Jensen

Dato : 22-02-06 00:36

BT wrote:
> [...]
> få fat i stof eller papirs sække..
> Det må ikke være brugte. Det skal være ny da de skal bruges til

Prøv fagbogen eller Google.

Fra : BT

Dato : 22-02-06 22:11

"Karsten H. Jensen" <bito@karby.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv fagbogen eller Google.
Jeg er ganske udemærket klar over at man kan finde næsten alt på google..
Men de eneste sække jeg har kunne finde, er enten plastik sække, eller også
er det papirsække som bruges til affald. Synes ikke det er særligt ikke det
er særligt hensigtmæssigt at sælge noget i affaldssække

/Brian

Fra : Karsten H. Jensen

Dato : 23-02-06 00:30

BT wrote:
> [...]
> sække, eller også er det papirsække som bruges til affald. Synes ikke
> det er særligt ikke det er særligt hensigtmæssigt at sælge noget i

Så prøv jutesække. Korn- og foderstofforretninger bruger dem vel stadig?
Spørg, de bider nok ikke.
Karsten H. Jensen