asp fejl (nybegynder)
Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 21-02-06 19:18

Jeg har installeret et asp dims portal men den funker ej

kører på en windows sbs2003

Microsoft VBScript runtime error '800a000d'
Type mismatch: 'CDate'

/common.asp, line 74

Håber nogen har et indput..

Vh

Flemming

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 21-02-06 20:04

Flemming Lynggaard skrev:

> Microsoft VBScript runtime error '800a000d'
> Type mismatch: 'CDate'
>
> /common.asp, line 74

Hvad står der i linje 74?

Læs gerne artiklen her <http://asp-faq.dk/article/?id=41>.

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 21-02-06 20:29

"Jens Gyldenkærne Clausen" <jens@gyros.invalid> wrote in message
> [...]

Du har ret.. linie 74 (får også fejlen i andre linier er alle lign disse)

If Session("dtmLastVisit") = "" AND Request.Cookies(strCookieName)("LTVST")
<> "" Then
Session("dtmLastVisit") = CDate(Request.Cookies(strCookieName)("LTVST"))
Response.Cookies(strCookieName)("LTVST") = CDbl(Now())
Response.Cookies(strCookieName).Expires = DateAdd("yyyy", 1, Now())
'If the last entry date is not alreay set set it to now

Lyder som et cookie problem.. ved blot ikke hvordan jeg løser det.

Tak
Flemming

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 21-02-06 21:00

"Flemming Lynggaard" <flemmingl@gmail.com> wrote in message

> Lyder som et cookie problem.. ved blot ikke hvordan jeg løser det.

Fejlen kommer ikke hvis jeg disabler cookies i browseren... men så virker
login funktionen så ikke..

nogen bud?

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 21-02-06 21:13

"Flemming Lynggaard" <flemmingl@gmail.com> wrote in message

> nogen bud?

Tak til google og mig, fandt jeg ud af at der i en config.asp fil var sat
noget data til 1033 usa istedet for eu tid... det fuckede åbenbart op