Mærket havørred
Fra : Erik

Dato : 21-02-06 15:51

Hej.

En kammerat tog en havørred på Bornholm for nogle dage siden. Den havde et
såkaldt Carlin mærke i finnen. Nu efter at vi er kommet tilbage til
Sjælland, har jeg fået læst mig til, at der på bagsiden skulle stå en
adresse......men mærket ligger stadig på Bornholm viser det sig.

Er der nogen herinde som ved hvor man skal henvende sig. Mærket er rødt med
teksten P PG 825.

Mærket kan ses på:
http://www.flickr.com/photo_zoom.gne?id=102610749&size=l

Fisken som iøvrigt vejede 3,7 kg kan ses på:
http://www.flickr.com/photo_zoom.gne?id=102612440&size=l

Den glade fanger ses på :
http://www.flickr.com/photo_zoom.gne?id=102608436&size=l

Erik D

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-02-06 16:04

"Erik" <someone@microsoft.com> skrev i en meddelelse

> Fisken som iøvrigt vejede 3,7 kg kan ses på:
> http://www.flickr.com/photo_zoom.gne?id=102612440&size=l

Fin overspringer. Hvor blev den taget? Vel på øst- eller nordkysten?

--
-Jens B.
http://www.supportdenmark.com - Denmark needs your support

Fra : Erik D

Dato : 21-02-06 16:16

Næh, men det var 2 gode gæt.

Den blev taget på sydkysten

Fra : mlt

Dato : 24-02-06 12:43

"Erik D" <erikdaugaard@gmail.com> wrote in message
Næh, men det var 2 gode gæt.

Den blev taget på sydkysten

Jeg ville ellers lige have gættet på ... vestkysten )

Michael

Fra : Mogens Dyhre Hansen

Dato : 23-02-06 09:12

"Erik" <someone@microsoft.com> wrote in message

> Er der nogen herinde som ved hvor man skal henvende sig. Mærket er rødt
med
> teksten P PG 825.

http://www.dfu.min.dk/fiskepleje/moerkningaffisk.htm

fornede står det at de skal sendes til silkeborg.

Mvh. Mogens
--
Find med Svend-bent - http://www.svend-bent.dk/
MSM Scan - http://www.svend-bent.dk/msm/

Fra : Erik D

Dato : 06-03-06 16:38

Har modtaget crossed check på 60 kr. fra danmarks
fiskeriundersøgelser med beskeden om at at fisken er fra Polen, og at
man ikke har yderligere oplysninger.