Gulerødsbrød i bagemaskine
Fra : Ukendt

Dato : 21-02-06 10:49

For ikke længe siden var der en tråd om bagemaskiner og i der blev der spurt
til opskrifter.

I fortsættelse heraf vil jeg da lige skrive, at vores brød idag var et
gulerødsbrød.

Bagemaskinens sædvanlige grundopskrift, 1/3 af melet skiftet ud med
fuldkornshvede og en mellemstor reven gullerød ned i mælken.

Fint resultat, god smag, falder lidt (ubetydeligt) sammen på midten.

mvh
Mogens

Fra : Hanne

Dato : 21-02-06 18:58

Hej Mogens
det må prøves
hilsen
hanne

"Mogens Haugaard" <mogenshaugaardsnabelahotmailpunktumcom> skrev i en
meddelelse news:43fae1f0$0$46987$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...