Rulleskøjter til 5årig - inline eller trad~
Fra : Anders Majland

Dato : 20-02-06 14:05

Bedstemor vil gerne sønnike med på rulleskøjter til sommer. Jeg kan selv
huske de første "traditionelle" til at spænde på men har ikke kørt på
rulleskøjter siden. Men starter børn idag med inline eller er der ide i at
starte på et par traditionelle ? Mine forædre bor i et område med et stort
sti-system så jeg er såmend ikke urolig for "sikkerheden" og sidste sommer
cyklede de også nogle ture.

(sikkerhedsudstyr skal selvfølgelig være i orden

--
anders DOT majland AT jyde DOT dk

Fra : Charlotte D. Jensen

Dato : 20-02-06 14:16

On 20/02/06 14:05, in article
43f9c096$0$46984$edfadb0f@dread15.news.tele.dk, "Anders Majland"
<anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote:

> [...]
> cyklede de også nogle ture.
>
> (sikkerhedsudstyr skal selvfølgelig være i orden

Jeg har ladet mig fortælle, at hvis man i forvejen kan løbe på skøjter, så
er in-liners bedst - ellers traditionelle.
Om det er korrekt ved jeg ikke. Personligt finder jeg det lettest, at løbe
på almindelige.

Mvh.
Charlotte

--
Bøger sælges:
www.petit.onlinesalg.dk

Fra : Brian k

Dato : 20-02-06 17:04

Anders Majland wrote:
> [...]
> "sikkerheden" og sidste sommer cyklede de også nogle ture.
>
> (sikkerhedsudstyr skal selvfølgelig være i orden

Med erfaring fra mine egne 2 børn - same efterhånden en hel legeplads:

In-liners er MEGET nemmere at lære at løbe på.

Fra : Stine

Dato : 22-02-06 23:46

"Anders Majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote in
message news:43f9c096$0$46984$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
> cyklede de også nogle ture.
>
> (sikkerhedsudstyr skal selvfølgelig være i orden

Min 6 årige som er en ganske habil skøjteløber kunne slet ikke på inliners.
Så købte jeg et par der minder meget om Bauer Turbo til ham - og så kunne
han pludselig hoppe over kantsten osv...

Om det har noget at gøre med, at de er magen til moars skal jeg ikke kunne
sige :)

Jeg ville dog ikke byde ham de billige fra BR, som har ekstremt dårlige hjul
til asfalt!

:)Stine