Hvordan vise/vælge ord tilfældigt fra list~
Fra : Mike [8000]

Dato : 20-02-06 12:41

Jeg vil gerne have en 10-20 forskellige ord på en side lodret under
hinanden, og så have dem til at udskiftes med andre ord fra en liste
- en ad gangen. Altså f.x.:

Alfa
Bravo
Charlie
Delta
Ekko
Foxtrot
Golf
Hotel
India
Juliet

Og så skiftes først Alfa ud med Kilo (dissolve?), dernæst Bravo med
Lima, Charlie med Mike osv. osv.

Kan det lade sig gøre?
Kan man lave en dissolve (mix/overblænding) mellem ordene?
Kan ordene vælges random fra en liste?
Kan man undgå tabeller?

(Kan man gøre det samme med fotos?)

mvh. Mikael

Fra : Kristian Thy

Dato : 22-02-06 23:06

Quoth Mike [8000]:
> Kan det lade sig gøre?

Ja.

> Kan man lave en dissolve (mix/overblænding) mellem ordene?

Måske i Flash eller med noget snedig css (for-loop med faldende
transparency?).

> Kan ordene vælges random fra en liste?

Ja.

> Kan man undgå tabeller?

Ja.

> (Kan man gøre det samme med fotos?)

Ja.

\\kristian
--
"Power is only given to the man who dare stoop to pick it up. Nothing
more is needed, except courage. From the moment this truth had dawned

Fra : nospamtoMike [8000 C~

Dato : 23-02-06 10:54

> Quoth Mike [8000]:
>
> Ja.

> Måske i Flash eller med noget snedig css (for-loop med faldende
> [...]

Hvordan?

Mikael