hvad mener den med denne fejl?
Fra : jeppe

Dato : 20-02-06 12:18

Jeg havde siddet og lavet noget med nogle members til men clan
men da jeg så ville opload det på vores server der kommer der en
fejl... (det skal siges at det virkede fint på min server)

Server Application Error
The server has encountered an error while loading an application
during the processing of your request. Please refer to the event
log for more detail information. Please contact the server
administrator for assistance.

Nogle der kan hjælpe?

mvh Jeppe

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jeppe

Dato : 20-02-06 12:32

jeppe wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> [...]
event
> log for more detail information. Please contact the server

Jeg har så lige fundet ud af at den gør det med alt asp....

lavede lige denne lille test vil:

<%
Response.Write "hello this is a test page"
%>

Og der siger den bare det samme :(

Fra : jeppe

Dato : 20-02-06 13:15

Vi har fundet ud af det... det var bare noget med sikkerheden