drukne ulykke I voldsmose
Fra : T

Dato : 20-02-06 11:57

Hej

Idag kan man læse at "nu skal der sættes hegn op for at undgå flere drukne
ulykker"

Er det bare mig der tænker......hvor fanden er forældre ansvaret
henne....lader man 2 børn på 5 og 7 år løbe rundt ved en halv tilfrossen sø
alene??? uden voksen opsyn...... hvad gik der lige galt der??

Fra : Katja Andersen

Dato : 20-02-06 12:42

"T" <wanker1967@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> henne....lader man 2 børn på 5 og 7 år løbe rundt ved en halv tilfrossen
> sø alene??? uden voksen opsyn...... hvad gik der lige galt der??

Ja herude er det meget normalt at børn i den alder render rundt alene uden
opsyn, selv klokken 21-22 om aften.
Folk herude har så travlt med den sø, men hvad så når/hvis den bliver hegnet
ind, mon så ikke ungerne bevæger sig de få meter videre til næste sø.
Vi har 4-5 søer liggende lige op og ned ad hinanden så tror nu ikke det
hjælper meget at indhegne lige den ene sø.
Som du selv er inde på skal forældrene lære at tage et ansvar. Naturen
er/kan være farlig og det kan vi vist ikke ændre på uanset hvor mange søer
vi så hegner ind.

Hilsen Katja (som ikke har i sinde at skrive under på at der skal hegn
omkring søen)

Fra : Lars Raaby

Dato : 20-02-06 22:12

Katja Andersen skrev:

> Ja herude er det meget normalt at børn i den alder render rundt alene uden
> opsyn, selv klokken 21-22 om aften.

Det er ikke lovligt at lade børn lege ude så lang tid om aften uden opsyn.
I følge politi vedtægterne skal børn på en vej være "undergivet
fornødent tilsyn af forældre eller andre i hvis varetægt børnene er"

Men det ved de sikkert mere om i jura gruppen.

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : Bo Warming

Dato : 20-02-06 22:42

"Lars Raaby" <Lars.Raaby@kabelmail.dk> wrote in message

> [...]
> fornødent tilsyn af forældre eller andre i hvis varetægt børnene er"
>
> Men det ved de sikkert mere om i jura gruppen.

Det var muhamedanerbørn, ulykkesfugl-børn - menneskeliv sættes ikke
højt hos de kulturfremmede

Fra : sdsf

Dato : 21-02-06 00:20

Bo Warming skrev:
> "Lars Raaby" <Lars.Raaby@kabelmail.dk> wrote in message

> Det var muhamedanerbørn, ulykkesfugl-børn - menneskeliv sættes ikke højt
> hos de kulturfremmede.
Deres liv er heller ikke meget værd, og det ser ud til at de selv har
forståelse for dette.

Mange af de araber børn er ret uformelige. Jeg var i svømmehallen idag,
og bemærkede at mere end halvdelen af dem var så overvægtige at maverne
hang ned foran badebukserne, og hele deres bug er indhyldet i 5-10 cm
tykt fedtlag.
Jeg bemærkede også at det var meget vanskelig at se på dem hvad køn de
var af.
Så er der adfærden. Det er ligesom der slet ikke er kontakt mellem
forældrene og deres børn, det hele virker autist-agtigt, uden nærvær.

Fra : Bo Warming

Dato : 21-02-06 01:57

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> wrote in message
> [...]
> Så er der adfærden. Det er ligesom der slet ikke er kontakt mellem
> forældrene og deres børn, det hele virker autist-agtigt, uden

Jeg ser på Nørrebro hvor jeg bor, ikke andet end disse fumlertumler
ulykkesfugl-børn.
For femten år siden kundgjorde overlæger for multihandicapbørn om ti
gange oversygelighed hos de etniske spæde, som overbefolker
Vangedehuse og talrige andre institutioner, for moderen er i helvede
uden storfamilienetværket fra mellemøstlandsbyen, hvis liv hun er
skabt til.
Selvhad er forstået af deres profet(se nedenfor) men forstås ikke af
imamen, der blot ønsker vantro fortrængt via
demokratimagt=fødselseksplosion, hvor kvantitet er alt og kvalitet
rager NaserKhader-typerne skråt op.
Fætterkusineindavl lyver de, men det er den grusomme fremmedgørelse
der smadrer muslimbørn og gør at enhver humanist ønsker
massedeportation hjem til Mellemøsten

"Den, der ikke respekterer sig selv, kan ikke have respekt for andre.
Koranen

"Hvorfor lide?" Mennesket, det tapreste og mest plagede dyr, siger
ikke nej til lidelsen som sådan; det vil lidelsen, opsøger den selv,
forudsat at man til gengæld påviser det en mening og et formål med
lidelsen. Det meningsløse i lidelsen, ikke lidelsen, var den
forbandelse, der lå bredt ud over den menneskehed, som det asketiske
ideal da tilbød en mening! Nietzsche

" De kristne elsker livet, som rovfuglen elsker lammet - sart,
lemlestet, blødende og døende, Nietzsche

" Den kristne lemlæster livet. Nietzsche

" Der er ikke noget så farligt, som folk med skyldfølelse. H.C.
Branner

VI PRODUCERER TERRORISTER , de vil elske selvmordsbomben

" Man's grandeur stems from his knowledge of his own misery. A tree
does not know itself to be miserable. Pascal

Fra : Per Vadmand

Dato : 21-02-06 09:54

sdsf wrote:

> Deres liv er heller ikke meget værd, og det ser ud til at de selv har
> forståelse for dette.

Mener du dermed, at "muhamedaner"forældre ikke bliver nær så kede af det som
os rigtige mennesker, når deres børn drukner?

> [...]
> idag, og bemærkede at mere end halvdelen af dem var så overvægtige at
> maverne hang ned foran badebukserne, og hele deres bug er indhyldet i

Har du læst de nyeste statistikker om overvægtige børn? Det problem er
bestemt ikke begrænset til indvandrere-

--
Per V.

Hvis sandheden er krigens første offer, er nuancerede standpunkter det
andet.

Fra : Bo Warming

Dato : 21-02-06 10:22

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message

> Mener du dermed, at "muhamedaner"forældre ikke bliver nær så kede af
> det som os rigtige mennesker, når deres børn drukner?

Når min tjener i Afrika mistede et af sine ca ni børn, så græd især
moderen og hendes veninder intenst og hylende i et døgn, og var
derefter ligeglade.
Forholdet til menneskeliv er et andet når 4 ud af 10 børn dør før de
når femårsalderen. Helt som da "englemagersker" drev plejehjem og
børnehjem på Rousseaus og på Strindbergs og på Peter Sabroes tid her.

> Har du læst de nyeste statistikker om overvægtige børn? Det problem
> er bestemt ikke begrænset til indvandrere-

Ingen har vist skrevet at muslimer er usundest.
New Scientist har skrevet at muslimer i UK får et hav af
kredsløbssygdomme, som de aldrig får i hjemlandet.
Overlæge Margareta Mikkelsen, chef for Kennedyinstituttet skrev i
firserne om ti gange oversygelighed hos muslimbørn mht multihandicap,
åndsvaghed mm.
Fordi hun bortforklarede ved fætterkusineægteskaber - der slet ikke
kan forklare disse enorme indlæggelsestal fx på Vangedehuse - så
kaldte Søren Elmquist(DR-chef) hendes påstande for "hensynsfunde og
ukritisable" da jeg klagede over den klare genetiske fejl.

Fra : sdsf

Dato : 21-02-06 13:28

Per Vadmand skrev:

> Mener du dermed, at "muhamedaner"forældre ikke bliver nær så kede af det som
> os rigtige mennesker, når deres børn drukner?
Du skriver "os rigtige mennesker". Vi er alle rigtige mennesker, men vi
er bare meget forskellige mennesker både fysisk og psykisk.

Løver (Panthera leo) og tigere (Panthera tigris)er begge rigtige
medlemmer af slægten Panthera. De er meget forskellige i fysik,
og ikke mindst adfærd og spyke. De er geografisk adskilte, og
dette forhindre dem i at krydse. Bliver de bragt sammen krydser
de let. Dette blot for at illustrere situationen.
Desværre står det ikke ret mange klart. Gjorde det det, kunne megen
frustration undgåes.

Jeg nævner slet ikke religion i det jeg skriver
Dog er et muhammedaner barn i danmark næsten altid enten araber, neger,
eller noget pakistaner-agtig noget.
Så det at være muhammedaner er stærkt korreleret med race.

Så på den måde tror jeg ikke at muhamedanere reagerer på samme måde
som etniske danskere hvis deres børn drukner.
Det har med både genetik og kultur at gøre.

> Har du læst de nyeste statistikker om overvægtige børn? Det problem er
> bestemt ikke begrænset til indvandrere-
Nej jeg har ikke læst statestikker om overvægtige børn. Så meget
interesserer emnet mig ikke.
Jeg videregav blot observationer fra en tur i svømmehallen.
Det vil dog undre mig meget hvis andelen af overvægtige blandt
araber-børn ikke er betydelig større end hos danske børn.
Jeg ved ikke om der er lavet statestikker på sådan noget.

Et besøg i Bagsværd svømmehal tror jeg vil overbevise dig om
at det gælder her.

Fra : Per Vadmand

Dato : 21-02-06 19:10

sdsf wrote:

> Du skriver "os rigtige mennesker". Vi er alle rigtige mennesker, men
> vi er bare meget forskellige mennesker både fysisk og psykisk.

Og du MENER altså, at "muhamedaner"forældre ikke bliver nær så kede af

> [...]
> dette forhindre dem i at krydse. Bliver de bragt sammen krydser
> de let. Dette blot for at illustrere situationen.

Det illustrerer ikke en skid andet end dumme fordomme fra din side. Tigre og
løver er forskellige arter. Det er Danskere og arabere ikke. At antyde, at
arabiskfødte forældre ikke skulle værdsætte deres børns liv så meget som vi
andre gør, er ren racisme.

> Jeg nævner slet ikke religion i det jeg skriver
> Dog er et muhammedaner barn i danmark næsten altid enten araber,
> neger, eller noget pakistaner-agtig noget.
> Så det at være muhammedaner er stærkt korreleret med race.

O.K. Og du mener altså, at de ikke holder så meget af deres børn, som "vi"
gør? Sig det nu ligeud, ikke?

> Så på den måde tror jeg ikke at muhamedanere reagerer på samme måde
> som etniske danskere hvis deres børn drukner.
> Det har med både genetik og kultur at gøre.

Vorherre bevares. Det værste er næsten, at du vist selv tror på det.

> Det vil dog undre mig meget hvis andelen af overvægtige blandt
> araber-børn ikke er betydelig større end hos danske børn.

Det viser blot dine fordomme. At du ikke interesserer dig for statistikker,
viser bare, at du ikke er interesseret i at få rokket ved fordommene.

Fra : Bo Warming

Dato : 21-02-06 20:34

> [...]

Alle stammer har den sunde fornuft at de kan lide folk med samme
referenceramme som dem selv, så man ikke kommunikerer skævt af
hinanden.

> [...]
> ikke. At antyde, at arabiskfødte forældre ikke skulle værdsætte
> deres børns liv så meget som vi andre gør, er ren racisme.

Selvfølgelig er der primitivitet i at få så mange børn som muligt og
blæse på deres overlevelse for man kan jo bare få 10 i stedet for 9
hvis en kommer til skade på isen.
Rødspætter får titusind børn hvoraf ca to overlever - at dette er
ideal for muslim-intelekt er vel en overdrivelse men lidt er der om
det.
Imamer kræver at kvinder føder flest muligt så vi kan tvinges ud af
vore lande via flertalsdiktatur

> O.K. Og du mener altså, at de ikke holder så meget af deres børn,
> som "vi" gør? Sig det nu ligeud, ikke?

Der er ikke noget at sige ligeud andet end at som det civiliserede
folk vi er, så forhindrer dansk politi vold mod etniske udlændinge i
samme grad som mod danskere.
Det er svært at administrere anderledes. Men Familien Danmark holder
selvfølgelig mere af egne børn end af fremmede. Ellers var vi dumme

> Vorherre bevares. Det værste er næsten, at du vist selv tror på det.

Jeg hælder som Vadmand mod at prioritere miljø over DNA, men udseende
er signaler og de betyder også noget og er delvis genetiske.

> Det viser blot dine fordomme. At du ikke interesserer dig for
> statistikker, viser bare, at du ikke er interesseret i at få rokket
> ved fordommene.

Vadmand viser han ikke evner at rokke ved fordomme, for han går ikke i
krig med synspunkter, han mudderkaster blot

"Fordomme er civilisationens grundpiller. André Gide

" Vi foragter alle fordomme, men vi er alle forudindtagende.
Herbert Spencer

" Everyone is a prisoner of his own experiences No one can eliminate
prejudices - just recognize them. Edward R. Murrow

.. Hvis menneskene en morgen vågnede op og pludselig var af
samme race, tro og farve, ville der opfindes andre grunde til fordomme
inden middag. Senator George Aiken

"Af sine illusioner kender man kun de bristede.
Frithiof Brandt

Vore fordomme er vore elskerinder. Forstanden er i bedste fald ens
hustru, som man meget ofte hører på, men sjældent retter sig efter. La
Rochefoucauld

Forgæves klager fornuften over, at fordomme styrer verden;
hvis den selv skulle styre verden, måtte den også forvandle sig til en
fordom. Hippolyte Taine

Every nation mocks the other, and everybody is right.
Arthur Schopenhauer

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 21-02-06 23:24

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> writes:

> Det viser blot dine fordomme. At du ikke interesserer dig for statistikker,
> viser bare, at du ikke er interesseret i at få rokket ved fordommene.

Bo har flere gange udtrykt stor skepsis over for den etablerede
videnskab. Af samme grund duer det ikke at henvise til den slags.

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Per Vadmand

Dato : 22-02-06 00:06

"Thorbjørn Ravn Andersen" wrote:
> [...]
Er "sdsf" identisk med Bo Warming? Så skulle han da totalt have skiftet
skrivestil. Hvis Bo havde startet tråden ville den da have heddet noget i
retning af "Voldsmose-drukling værre-end-nazi-hyklerisk afvisning af
Glistrupvisdom"

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 22-02-06 01:22

> [...]

> skrivestil. Hvis Bo havde startet tråden ville den da have heddet noget i
> retning af "Voldsmose-drukling værre-end-nazi-hyklerisk afvisning af

Jeg har tilsyneladende fået blandet indlæg sammen, og som følge deraf
også deres afsendere. Der beklages.

Nej, jeg tror ikke "sdsf" er identisk med Bo Warming. Jeg vil godt
give Bo at jeg tror ikke der er andre som ham.
--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Bo Warming

Dato : 22-02-06 03:20

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message

> O.K. Og du mener altså, at de ikke holder så meget af deres børn,
> som "vi" gør? Sig det nu ligeud, ikke?

Vadmand har stærk fordom om at hans fjendebilleder er sande

Overvej følgende

Fra : @

Dato : 21-02-06 00:43

On Tue, 21 Feb 2006 00:20:28 +0100, sdsf <sdsf@her.der.dk> wrote:

> [...]
>Så er der adfærden. Det er ligesom der slet ikke er kontakt mellem
>forældrene og deres børn, det hele virker autist-agtigt, uden nærvær.

zombier

de bliver helt sikkert nogle gode rettroende med tiden

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 20-02-06 13:36

> [...]

> henne....lader man 2 børn på 5 og 7 år løbe rundt ved en halv
> tilfrossen sø alene??? uden voksen opsyn...... hvad gik der lige galt

Nu ved jeg ikke, hvordan der ser ud det pågældende sted. Men det kunne
jo være, at børnene havde fået lov til at gå på legepladsen og derfra
selv havde besluttet at gå på "eventyr" på søen. Jeg har da selv i et
enkelt tilfælde eller to været et andet sted, end dér hvor mine
forældre havde givet mig lov til at være.

Henriette Døssing