Nokia 6280 vx SE w800i
Fra : mjlarsen

Dato : 20-02-06 11:19

Hej

Jeg er i tvivl om hvilken en af ovenstående mobiler jeg skal anskaffe mig.

Hvordan er kamera kvaliteten på en w800i i forhold til Nokia 6280'eren ??

Hvordan er musik afspilleren i Nokiaen, for w800i har vist en rigtig god
MP3 afspiller.

Jeg er vandt til en SPV 500c der kan afspille DivX/Xvid film, hvordan
ser det ud i de omtalte telefoner, findes der programmer der kan det
samme, eller evt. i andre video-formater ?

Mvh.
Martin Larsen

mjl snabela mjl dot dk

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 20-02-06 22:03

"mjlarsen" <_mjl_@_mjl_._dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er i tvivl om hvilken en af ovenstående mobiler jeg skal anskaffe mig.

Jeg har haft begge indenfor den sidste måned.

> Hvordan er kamera kvaliteten på en w800i i forhold til Nokia 6280'eren ??

w800i er klart bedst. Måske rettes dette op i en SW-opdatering til 6280eren
på et tidspunkt, men ligenu er forskellen imo stor.

> Hvordan er musik afspilleren i Nokiaen, for w800i har vist en rigtig god
> MP3 afspiller.

Den kan afspille musik - men er på ingen måde et sidestykke til W800is
afspiller.

\Mandal

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-06 14:12

"Brian Fisker [8900]" <Mandal@FJERN_MIGedb.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 6280eren på et tidspunkt, men ligenu er forskellen imo stor.

> Den kan afspille musik - men er på ingen måde et sidestykke til W800is

Vil du uddybe hvori forskellene ligger, pt er jeg vant til WMP10 på en
windows smartphone.
Kan w800i fx. tage et 2 gb kort??