Buffet ?
Fra : Ukendt

Dato : 20-02-06 10:34

Jeg er ved at skal finde et sted, hvor man kan få en god Buffet.Er der nogen
der kan anbefale nogen gode steder.Det skal være omkring Storkøbenhavn.
Venlig hilsen
Anne

Fra : mcloud

Dato : 20-02-06 13:46

Hej AM

Hvis du er til Kinesisk--Mongolian BBQ ,er Dong Fang på Hvidovrevej ,tlf
36488828 ,lige ved torvet Kanon og lækker og billig .

mvh mcloud

Fra : Ukendt

Dato : 20-02-06 18:21

> Hvis du er til Kinesisk--Mongolian BBQ ,er Dong Fang på Hvidovrevej ,tlf
> 36488828 ,lige ved torvet Kanon og lækker og billig .

Resturant Brøndby Stadion som ligger ved .... Brøndby Stadion

Rigtig god buffet med dansk mad, salat og pasta.
De lune retter kan spises med brød, flødekartofler osv.
Suppe og fisk er der også.
Lå tidligere med Damhussøen og hed Dueslaget.
Vist også den eneste buffet med kagebord.

Mvh. Allan

Fra : Ukendt

Dato : 20-02-06 19:25

"Allan Møller" <allanatallanmdotdk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Suppe og fisk er der også.
> Lå tidligere med Damhussøen og hed Dueslaget.
> Vist også den eneste buffet med kagebord.

Hej Allan

Det lyder alletiders.Men det er noget vi skal have bragt ud.Mon de gør
det.Jeg kan da prøve at søge på det.
Venlig hilsen
Anne

Fra : Ukendt

Dato : 20-02-06 19:22

"mcloud" <kim@lechef.dk> skrev i en meddelelse
> Hej AM
>
> Hvis du er til Kinesisk--Mongolian BBQ ,er Dong Fang på Hvidovrevej ,tlf
> 36488828 ,lige ved torvet Kanon og lækker og billig .
>
> mvh mcloud

Hejsa mcloud

Jeg selv er til Kinesisk..men tror ikke mine gæster er det.Alligevel siger
jeg dig tak for anbefalingen.
Hilsen Anne