javascript dokumentation
Fra : Thomas Bendsen

Dato : 19-02-06 19:23

Hej

Findes der en systematisk dokumentation over klasser og funktioner
(eller hvad det nu hedder) i javascript?

Jeg har på fornemmelsen at den burde findes på
developer.netscape.com eller devedge.netscape.com
men jeg har forsøgt et par gange inden for de sidste par måneder uden at
få noget svar fra serveren.

Med venlig hilsen
Thomas Bendsen

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 19-02-06 21:00

Thomas Bendsen wrote:
> [...]
> developer.netscape.com eller devedge.netscape.com
> men jeg har forsøgt et par gange inden for de sidste par måneder uden at

Måske

http://www.ecma-international.org/publications/standards/Ecma-262.htm?

Jørgen Farum Jensen
http://www.webdesign101.dk
..

Fra : Johnny Winther Ronne~

Dato : 19-02-06 20:04

Thomas Bendsen wrote:
> [...]
> developer.netscape.com eller devedge.netscape.com
> men jeg har forsøgt et par gange inden for de sidste par måneder uden

De er nemlig nedlagt, det du leder efter er ecma script.

Med venlig hilsen
Johnny Winther Ronnenberg

--
Det er brugeren der bestemmer
http://www.ronnenberg.dk/webaccessibility/

Fra : Thomas Bendsen

Dato : 20-02-06 11:40

Johnny Winther Ronnenberg wrote:

> De er nemlig nedlagt, det du leder efter er ecma script.
>
> Med venlig hilsen
> Johnny Winther Ronnenberg

Faktisk tror jeg ikke det er det jeg har brug for, men det var sikkert
det jeg spurgte efter (jeg har lidt svært ved at finde rundt i alle
web-teknologierne). Tak for hjælpen.

MVH Thomas Bendsen