Firefox og profiler ?? Hjælp
Fra : Eg Egemarke

Dato : 19-02-06 18:34

Pludselig kom den og spurgte om hvilken profil jeg ville vælge, og jeg har
ganske tydeligt valgt forkert, der var 2 muligheder og nu er alle genveje
link væk præcis som hvis den var ny installeret.
Hvordan bytter jeg den Sk.... profil ??
Taksom for al hjælp

MvH Eg Egemarke

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 19-02-06 18:46

http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-firefox-trin-profilmanager.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Instant Converter lader dig omregne forskellige måleenheder, for

Fra : Carl Drud

Dato : 19-02-06 18:47

Eg Egemarke wrote:

> [...]
> ganske tydeligt valgt forkert, der var 2 muligheder og nu er alle genveje
> link væk præcis som hvis den var ny installeret.

Carl

Fra : Eg Egemarke

Dato : 19-02-06 21:13

det hjælper desværre ikke stort da, det eneste der sker er at browseren
åbner et ny vindue på min valgte startside....
Men ingen mulighed for at ændre noget og slet ikke er ligner det på Kim´s
side Æv

MvH Eg Egemarke

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 19-02-06 21:31

Den 19-02-06 21.13 skrev Eg Egemarke følgende:
> det hjælper desværre ikke stort da, det eneste der sker er at browseren
> åbner et ny vindue på min valgte startside....

Hvis du bruger Windows:
Luk Firefox helt ned. Brug evt. Windows Jobliste til at tjekke, at
programmet er helt lukket, eller genstart din computer. Klik herefter på
startknappen => klik på Kør => skriv: firefox.exe -p => klik på OK. Nu
skulle du meget gerne få åbnet vinduet til at vælge profil.

Hvis du alligevel får åbnet Firefox' browservindue, så har Firefox ikke
været helt lukket, eller du har skrevet forkert.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Med Nvu kan du lave hjemmesider lige så nemt, som når du laver

Fra : Eg Egemarke

Dato : 19-02-06 22:19

Ahhhhh, som at dyppe tæerne i et varmt fodbad efter en laaaang dag i sneen.
Nu ligner det hele sig selv.

TAK for hjælpen

MvH Eg Egemarke