N6230i og sms, sender mærkelige tegn!!!
Fra : rsl

Dato : 19-02-06 12:52

Hej
Jeg har en N6230i som sender (sms) mærkelige tegn en gang imellem, dvs. når
jeg skriver sms'en er der ikke noget galt men når modtageren for sms'en har
den lavet det hele eller næsten om til noget ulæseligt, er der nogen der ved
hvorfor. Software i mobilen er v. 3.62. Skulle være den nyeste version, fra
Nokia, siger de i Telecare forretningen.

Hilsen
René

Fra : RepsaC_

Dato : 19-02-06 13:03

"rsl" <tx1rsl@has.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
fra
> Nokia, siger de i Telecare forretningen.

Hej
Det er den nyeste.
Mærkligt, hvilket arbo. har du?
Mvh
Casper

Fra : rsl

Dato : 19-02-06 14:29

> [...]
> nogen der ved hvorfor. Software i mobilen er v. 3.62. Skulle være den
> nyeste version, fra Nokia, siger de i Telecare forretningen.

Jeg har TDC, men det er også galt med Telmore, men det er jo også næsten TDC

Fra : RepsaC_

Dato : 19-02-06 17:38

Hej
Har samme telefon og TDC og nyeste sofrware 3,62 og min gør det ikke?
Kan kun se en løsning på problemet.
Prøv at få softwaren lagt ind igen i butikken. Det kan være at der lige er
en hovsa i den nuværende...
Typisk Nokia, men deres telefoner er jo bare for fede.
Havde også lidt problemer med min, men fik opdateret den igen og så kørte
den.
Mvh
Casper

Fra : Per Jensen

Dato : 21-02-06 18:09

Hej

Der findes en ny software til 6230i nemmelig version 3.70