mediacenter PC
Fra : J.K.Arning

Dato : 18-02-06 20:01

Jeg vil bygge en mediacenter PC og regner med at en Celeron D processor
burde være nok til det formål.

Er i uenige?

Nå men sagen er den at jeg ikke aner hvilket bundkort jeg skal vælge til
det formål .. er det ligeyldigt eller er der nogle som leverer speciel god
ydelse eller features for pengene når det nu skal være en mediacenter pc?

Jeg regner med at den kommer til at køre XP mediacenter.

Gode tips ?

--
:: J.K.Arning :: http://arning.dk :: http://tidtildsb.dk ::

Fra : Hans

Dato : 18-02-06 20:07

J.K.Arning wrote:

> Gode tips ?

Ja - Prøv i gruppen news:dk.teknik.htpc

Gruppen er oprettet til netop dit spørgsmål og meget andet omkring htpc'er.

Hans

Fra : J.K.Arning

Dato : 18-02-06 20:16

On Sat, 18 Feb 2006 20:07:01 +0100, Hans wrote:

> Gruppen er oprettet til netop dit spørgsmål og meget andet omkring htpc'er.
>
> Hans

Tak for tippet .. jeg søgte på "mediacenter" og fandt ingen gruppe.

--
:: J.K.Arning :: http://arning.dk :: http://tidtildsb.dk ::

Fra : Hans

Dato : 18-02-06 21:12

J.K.Arning wrote:

> Tak for tippet .. jeg søgte på "mediacenter" og fandt ingen gruppe.

Det var også oppe og vende da gruppenavnet skulle vælges, men det endte
altså med forkortelsen htpc, da man ikke mente at mediacenter kunne
relateres tilstrækkeligt til emnet.

Hans