Bibi har fået hvalpe :-)
Fra : Ukendt

Dato : 18-02-06 19:25

5 små valentines-hvalpe, blev det til.
1 tæve og 4 hanner.
Se billeder og videoklip ( lidt mørke dog ), af hvalpe og fødsel her:

http://tjekmig.dk/forum/bibi.php

Du skal logge ind, med gæst/gæst for, at kunne se billeder og film.

Farhunden kan ses her:

http://hunde.dyregalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=5044

Vi mener, at han må være en blanding af Sheltie og Ds-gårdhund.
Han ligner meget en Bordercollie, men han er alt for lille til, at der kan
være Border i ham.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : qfha

Dato : 19-02-06 11:29

Jeg synes du skulle bruge gul eller gratis for at få solgt dine
hvalpe, og ikke et diskussionsforum.

Fra : jopa

Dato : 19-02-06 11:34

qfha skriblede bla:
> Jeg synes du skulle bruge gul eller gratis for at få solgt dine
> hvalpe, og ikke et diskussionsforum.

De er vel ikke sat til salg herinde hun vil vel bare dele glæden med andre.

--
Mvh.John
www.jp-web.dk

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-06 11:55

"jopa" <spam@nøøø.invalid> skrev i en meddelelse news:43f849b5$0$15785

> De er vel ikke sat til salg herinde hun vil vel bare dele glæden med
> andre.

Nemlig, takker Jopa.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-06 11:53

"qfha" <bt_s2002@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

>Jeg synes du skulle bruge gul eller gratis for at få solgt dine
>hvalpe, og ikke et diskussionsforum.

Nu var det jo ikke en salgsannonce, men det er måske blevet forbudt, at
fremvise nuttede hvalpe herinde. ??

Sure skid !

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : bettina jespersen

Dato : 19-02-06 11:50

hvor er det lige at der står hvalpe til salg???

for mig at se delelr hun blot sin glæde med os andre!!!

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-06 18:24

"Buffy" <Buffy( snabel a )tjekmig.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Vi mener, at han må være en blanding af Sheltie og Ds-gårdhund.
> Han ligner meget en Bordercollie, men han er alt for lille til, at der kan

NØJ!!! Suk! jeg bliver helt hundeskruk! Tillykke tillykke tillykke!

Hilsen Camilla

Fra : qfha

Dato : 19-02-06 19:17

>De er vel ikke sat til salg herinde hun vil vel bare dele glæden med andre.

Hvor ser du det? Det fremgår da ikke af teksten, det er da fri
tolkning. For mig ligner det en salgsannonce, vi mangler blot prisen.
Men ok, jeg er blot en sur skid, men måske ikke født igår.

Fra : bettina jespersen

Dato : 19-02-06 19:50

hvor fremgår det af teksten de er til salg???

om du er født igår fremgår heller ikke af teksten men en sur skid tja det
kommer da så tydeligt frem.

Fra : Ukendt

Dato : 25-03-06 17:25

"Buffy" <Buffy( snabel a )tjekmig.dk> skrev i en meddelelse

Hvalpene er nu blevet 5 uger gamle og der er fuld gang i dem.

Der er en lille ny film her:

http://tjekmig.dk/bibi/klip.php?id=14

Du skal logge ind, med gæst/gæst for, at kunne se filmen.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/