Skadelige påvirkning fra Bluetooth
Fra : dktekno

Dato : 18-02-06 18:17

Hvis man i en kort periode har haft en bluetooth aktiveret mobiltelefon
tæt på kroppen imens den sendte data, f.eks. hvis man har haft den
nede i lommen og det har været meget tyndt tøj, vil denne stråling
så medføre, at man i de 30 sekunder der blev sendt data via bluetooth
har fået dannet kræftceller??

Har min mobiltelefon nu givet mig kræft?

Eller hvad?

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 18-02-06 18:56

On 18 Feb 2006 09:17:06 -0800, "dktekno" <dktekno@gmail.com>
wrote:
klip

>Har min mobiltelefon nu givet mig kræft?
>
>Eller hvad?

Selvfølgelig, oven i alt det andet, hvis der da kan være mere.
mvh Ebbe

Fra : Uffe Ravn

Dato : 18-02-06 19:12

dktekno wrote:

> [...]
> denne stråling
> så medføre, at man i de 30 sekunder der blev sendt data via bluetooth

Når vi kigger på den samlede effektmessige udstråling er det langt farligere
at f.eks. modtage en SMS med telefonen i lommen.

For slet ikke at tale om at tale i den.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : ks

Dato : 18-02-06 20:03

som jeg skrev i en tidligere tråd for et par dage siden, da du var ved at gå
til af forkølelse;
livet er 100% dødeligt, der er INGEN der nogensinde har overlevet, så for
fanden, mand, få dog levet det i stedet for at destruer dig selv......

Jeg har arbejdet i børnehave, fritidshjem, sågar et rensningsanlæg i køge og
i Holmeolstrup og nu er jeg skolelærer med megen og direkte kontakt med
MANGE mennesker; trykker hånd med folk, trøster børn der er kommet til
skade,m har sex med min kone - MEGET!!!! - rører ved indkøbsvogne, går i
svømmehal, prøvekører brugte biler, går til tandlæge og meget meget mere der
involverer andre mennesker/bakterier både direkte og indirekte- og jeg er da
blevet 35 år indtil videre!!!!!

det er en skam du er så syg, få gjort noget ved det hos en psykiater -
ellers får du ikke meget indhold i tilværelsen, og det er sgu sørgeligt at
læse dine indlæg hver anden dag, om at nu er du nok ved at dø af et eller
andet....

Og til dit kræftspørgsmål; man er prædisponeret for kræft fra fødslen af -
enten får man det eller også gør man ikke. Der er mange historier om at folk
der drikker og ryger 20-30 smøger om dagen alligevel bliver langt over 90 år
og at sunde mennesker hele vejen igennem dør meget tidligt af kræft osv....
så lev dog livet!!!!

hypokondri er også en sygdom der kan gøres noget ved.....

mvh
Kenneth

Fra : Lyrik

Dato : 19-02-06 01:03

[...]

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Det er en gang vrøvl og sludder du fyrer af. Du er så angst for døden at du
hvert minut plager dig selv med om den nu snart kommer af den ene eller den
anden årsag.
Du forlænger ikke livet ved at plage dig selv med så den ene baktusse, så
den anden.

"Spis drik og vær glad."
Få dig en solid tro. Jesus sagde at den som troede på ham skulle leve selv
om han døde. Ja han skulle aldrig dø.
Det kan du bruge til noget. Du kan bruge det til at dræbe frygten med.

"Mine dage er talte!" sagde en kræftsyg mand til mig. Han var holdt op med
at have lyst til livet og spiste næsten ikke mere.
"Alle menneskers dage er talte!" sagde jeg til ham. Det er bare tallene der
er forskellige. Jeg kan dø før dig. Den tid der er gået godt kommer jo ikke
dårligt tilbage.
Så hvad er der at betænke sig på? Få noget godt og glædeligt ud af hver
eneste talt dag.
Den syge mand har taget på og er holdt op med at ærgre sig. Han smiler nu
hver dag.
Og så er det så mærkeligt at en sådan syg mand mange gange slet ikke dør
alligevel! Han forlænger sit liv med glæde, livsappetit og appetit.

Hilsen
Jens

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 19-02-06 13:59

> [...]
>Og så er det så mærkeligt at en sådan syg mand mange gange slet ikke dør
>alligevel! Han forlænger sit liv med glæde, livsappetit og appetit.

Apropos, jeg synes at have læst et sted, at man kan grine sig
ihjel, mon det er rigtigt.
mvh Ebbe

Fra : michael

Dato : 19-02-06 14:16

Ebbe Hansen wrote:

> Apropos, jeg synes at have læst et sted, at man kan grine sig
> ihjel, mon det er rigtigt.
> mvh Ebbe

Det lyder da latterligt.

/michael

Fra : ks

Dato : 19-02-06 14:53

der var faktisk en overlæge der døde af grin da han så premieren på " a fish
called wanda" - det skal dog lige påpeges, at han havde et dårligt hjerte i
forvejen.... men fakta er; han døde af grin!!!

mvh
kenneth

Fra : Uffe Ravn

Dato : 19-02-06 17:50

ks wrote:

> der var faktisk en overlæge der døde af grin da han så premieren på "
> a fish called wanda" - det skal dog lige påpeges, at han havde et
> dårligt hjerte i forvejen.... men fakta er; han døde af grin!!!

Og deraf kan vi jo udlede, at livet er farligt at leve, man ricikerer at dø,
hvilket man også gør selv om man ikke lever livet.

Jeg ved godt hvad jeg helst vil forbruge tiden til den dag jeg dør med:

Jeg vil LEVE:

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 19-02-06 18:51

Ha ha, flot, ren Sokrates.
mvh Ebbe

Fra : Rado

Dato : 21-02-06 14:54

On Sun, 19 Feb 2006 13:59:17 +0100, Ebbe Hansen
<ebbeh@mail1.stofanet.invalid> wrote:

>Apropos, jeg synes at have læst et sted, at man kan grine sig
>ihjel, mon det er rigtigt.

Alt er jo skadeligt i overdrevne mængder :)

Men i passende doser virker latter (eller rettere godt
humør/glæde/positivitet som latteren jo blot er et udtryk for)
helbredende. Forfatteren Norman Cousins f.ex. helbredte sig selv for
en såkaldt uhelbredelig og livstruende sygdom (ankylosing
spondylitis), ad den vej. Lægerne sagde han kun havde få måneder
tilbage at leve i, så han lod sig udskrive fra hospitalet, og flyttede
istedet ind på et hotelværelse sammen med en filmfremviser og en masse
sjove film. Dem satte han sig så ned og grinede af, og prøvede at
glemme alt om sygdommen. Han begyndte langsomt at få det bedre, og
efter få måneder var han rask igen.

På et senere tidspunkt gjorde han det samme da han blev indlagt med et
hjerteanfald, og blev ligeledes helbredt igen.

Han har beskrevet sine oplevelser i bøgerne "Anatomy of an illness" og
"The healing heart". Han lavede senere noget research på de her ting
som er beskrevet i bogen "Head first".

http://www.potentialsmedia.com/NormanCousins.html

--
Rado

"The obvious is that which is never seen
until someone expresses it simply."
- Christian Morgenstern

Fra : Ole Christiansen

Dato : 04-03-06 15:25

[...]

Enten tager du fis på gruppen, eller også er du bindegal.! Vælg selv.