Misse væk
Fra : Melanie

Dato : 18-02-06 17:59

Hej ng

Øv så skete det igen. Misse var væk i over 48 timer. Vi har kaldt og ledt
hvor hun før har gemt sig og kigget i omegnens skure mm.
Min mand fandt hende desværre i vejkanten lige over for vores indkørsel.
Frossen! Dvs. at hun lå der i går eftermiddags da der var frost og faldt
sne. I dag har det tøet hurtigt og så var hun til at se. Om hun er påkørt
eller hvad er ikke til at vide. Hun lå lidt mærkeligt, men ingen blod eller
skrammer.
Øv hvor er det altså hårdt at miste endnu et dyr.
Jeg er dog meget glad for at vi stadig har 2 katte og 2 hunde så her ikke er
helt stille.

Farvel Misse.
Håber du for det godt hvor end du nu er.
Mvh Melanie

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-06 18:11

"Melanie" <melanie@din_slet_ven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> helt stille.
>
> Farvel Misse.
> Håber du for det godt hvor end du nu er.

Hvor gør det ondt at høre at Misse er gået til Regnbuebroen..

Kram fra Louise og Buster

Fra : fam. Ager

Dato : 18-02-06 18:45

> [...]
> helt stille.
>
> Farvel Misse.
> Håber du for det godt hvor end du nu er.

æv altså...))-;
men godt at i trods alt, fandt hende. det er altid værst at gå i uvished.
hun kan sagtens have blevet ramt og dræbt af en bil, selvom der ikke var
synligt blod.
jeg er tit udsat for at skulle kikke på trafikdræbte katte her ved vores
vej, men det er faktisk sjældent at de er blodige at se på. jeg kan ikke
lide at der måske er en familie som savner deres kat, og ikke ved hvor den
er, så jeg kikker lige efter en tato eller halsbånd, men det hører desværre
også til sjældenhederne

tanker herfra..

mvh. marie

Fra : Melanie

Dato : 20-02-06 14:54

> [...]
> lide at der måske er en familie som savner deres kat, og ikke ved hvor den
> er, så jeg kikker lige efter en tato eller halsbånd, men det hører

Hej Marie
Ja uvisheden var slem, men savnet er også meget stort nu. Piv.
Misse var om muligt blevet endnu større, så for en uges tid siden tog vi
halsbåndet af hende da jeg syntes det sad for stramt. Kort efter blev hun så
væk. Øv altså. Nu tænker jeg jo på om vi havde fået besked før hvis hun
havde haft det på. Der stod adresse på, og hun blev jo smidt i kanten lige
over for vores indkørsel. Hun havde øremærkning, men den har "de" ikke
reageret på, hvis det ellers er en påkørsel.
Jeg syntes ofte jeg høre en miaven ved døres ligesom Misse plejer når hun
vil ind. Det er virkelig hårdt at vide at det ikke kan passe, da Misse ikke
er mere. Hulk!

Mvh Melanie

Fra : Nynne Hansen

Dato : 18-02-06 18:53

> Farvel Misse.
> Håber du for det godt hvor end du nu er.
> Mvh Melanie

Og et stort trøsteknus fra mig - det er et familiemedlem man mister. Selvom
det bringer lidt ro at finde katten, også selvom den er død.

Kh Nynne

- der selv har mistet et par katte på den konto :'-(

Fra : Sidsel

Dato : 20-02-06 12:23

Melanie wrote:
<snip>

Det er trist at du har mistet Misse, men spørgsmålet er vel så om det
ikke er på tide at bygge en løbegård eller have indekatte?

Man skal vel ikke bare blive ved med at acceptere tabet af katte?

- Sidsel (som muligvis ikke er den mest forstående idag...)

Fra : Melanie

Dato : 20-02-06 14:49

"Sidsel" <sidsel@REMOVEmidgaardskatte.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Man skal vel ikke bare blive ved med at acceptere tabet af katte?
>
> - Sidsel (som muligvis ikke er den mest forstående idag...)

Hej Sidsel

Du har helt ret. Vi har kun indekatte nu. De to vi har nu har aldrig været
ude og kommer det heller ikke hvis vi kan undgå det. Det bliver nok ikke
nemt i sommerperioder med åbne vinduer mm. men vi må finde på noget.
Det er rigtig hårdt at have mistet to katte på den måde. Nu må det slutte.

Mvh Melanie

Fra : Sidsel

Dato : 20-02-06 15:01

Melanie wrote:
<snip>

Det lyder supergodt! :)

Vi har vinduer som vi tipper indad i toppen, og så passer vi ellers på
da vi bor på 3. sal, men det kan lade sig gøre og kattene ville nok
næppe ud hvis vi så endelig fik hus og have med løbegård. :)

Held og lykke med at holde de små inde, der er masser af gode idéer til
hvordan, hvis man kigger sig omkring på nettet. :)

- Sidsel