Oversigt over hotspotcamping - _med_ prise~
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 18-02-06 17:47

Findes der en oversigt over campingpladser hvor man kan gå på nettet - hvor
priserne er nemt tilgængeligt (det er de ikke når man først skal ind på
deres hjemmeside og _måske_ kan finde det der.

--
Per, Esbjerg

Fra : HANSEN

Dato : 19-02-06 00:07

Hej Prøv på campingferie.dk

Hansen

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 19-02-06 11:12

"HANSEN" <info@it-bd.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Prøv på campingferie.dk

Ja - finder du et sted hvor priserne er nemt tilgængelige, jeg gør nemlig
ikke.

--
Per, Esbjerg

Fra : Gamle

Dato : 19-02-06 15:10

> Findes der en oversigt over campingpladser hvor man kan gå på nettet -
> hvor priserne er nemt tilgængeligt (det er de ikke når man først skal ind
> på deres hjemmeside og _måske_ kan finde det der.

Kan ikke finde prisliste direkte.
Men kig på yesihotspot.com, det er dem som er mest fremme på
campingpladserne.
Du kan se en liste over hotspots her (også gratis)
http://openwifi.dk/index.php?page=hotspots&openstate=open
http://erhverv.tdc.dk/hotspot/lok.php
her finder du TDC*s hotspotpriser.
Tilsyneladende kan dit ønske ikke opfyldes (100%)

Mvh.
Torben

Fra : Campingpladspriser.d~

Dato : 19-02-06 22:03

Se www.campingpladspriser.dk

Venlig hilsen
Morten

Fra : Gamle

Dato : 19-02-06 22:50

"Campingpladspriser.dk" <sammenlign@campingpladspriser.dk> skrev i en
meddelelse news:1140382967.810896.43030@o13g2000cwo.googlegroups.com...
> Se www.campingpladspriser.dk

Efter hvad?

Mvh.
Torben

Fra : Sparvath [8210]

Dato : 19-02-06 23:03

"Campingpladspriser.dk" <sammenlign@campingpladspriser.dk> skrev i en
meddelelse news:1140382967.810896.43030@o13g2000cwo.googlegroups.com...

Selvom meningen er go' nok, er det ved at være lidt belastende at se de
selv-promoverende indlæg.
Er der en sortering mht trådløst internet ... og med detaljer ?

www.campingstuff.dk er i gang; men ikke helt på plads.

ivan, århus

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 20-02-06 09:05

"Sparvath [8210]" <ivan.sparvath@DAMNSPAMstofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> meddelelse news:1140382967.810896.43030@o13g2000cwo.googlegroups.com...
>
> Selvom meningen er go' nok, er det ved at være lidt belastende at se de

Det er da kun 7. gang siden han startede midt i december ...

Fra : J.L.

Dato : 20-02-06 15:42

"Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> wrote in message
> [...]
> hvor priserne er nemt tilgængeligt (det er de ikke når man først skal ind
> på deres hjemmeside og _måske_ kan finde det der.

Hej Per

Her er en adresse:

http://www.hotspotcamping.dk/

Jeg tror at det er det tætteste du kommer på en samlet oversigt !!!!

Mvh J.L

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 20-02-06 16:39

"J.L." <JL@ingenting.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.hotspotcamping.dk/
> Jeg tror at det er det tætteste du kommer på en samlet oversigt !!!!

Negativ :)

http://www.openwifi.dk/

Der er endog også nogle steder hvor det er gratis at låne lidt data :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Campingstuff

Dato : 20-02-06 19:56

> http://www.openwifi.dk/
>
> Der er endog også nogle steder hvor det er gratis at låne lidt data :)

Du kan komme tætter på en samlet liste, jeg har på min egen hjemmeside
http://www.campingstuff.dk/home/html/modules.php?name=Hotspot forsøgt at
lave en oversigt af hotspotpladser, i øjeblikket omkring 140 pladser.
Mht priser er det straks noget sværere at lave, da priserne svinger ret
meget, derfor har jeg på listen sat udbydernavn på, dvs man får en ide om
prisen.
Ja jeg ved det ikke er optimalt, men tager man TDC ved de fleste nok at det
koster, YesIHotspot er billigere, og derudover findes mange private hvor
prisen ikke kan findes nogen steder bortset fra pladsen selv.
Og ja der er også enkelte pladser der faktisk leverer hotspot gratis.
Men som et fingerpeg, TDC er dyrt, YesIHotspot er til at betale.

Ja du kan hos openwifi finde en liste, men den er desværre ikke komplet,
ejheller på hotspotcamping, min egen sikker heller ikke, men dog den
største.
Og så taler vi ikke om dækningsgraden, den bør man forhøre sig om vil man
benytte hotspot på en plads.

vh
Hans Jørgen

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 20-02-06 22:30

"Campingstuff" <hjh@campingstuff.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan komme tætter på en samlet liste, jeg har på min egen hjemmeside
> http://www.campingstuff.dk/home/html/modules.php?name=Hotspot forsøgt at
> lave en oversigt af hotspotpladser, i øjeblikket omkring 140 pladser.

Man skal kende geografien ret godt for at vide hvor man er i verden med alle
de pladser. De bør være sorteret i postnummerorden ...