Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Startside i ie
Fra : Kim Hansen

Dato : 18-02-06 13:34

Hej

Jeg har lige fjernet spyfalcon for en bekendt.
Men nu kan jeg ikke få IE til at starte op men en startside,
den starter op med " about:blank " i adressefeltet.
Jeg har været inde i indstillinger og sætte startsiden til
www.google.dk men IE glemmer det når den startes igen.

Hvad gør jeg?

M.V.H

Kim Hansen

Vestfyn

Suzuki dl 650 V-Strom
Suzuki DR 250 S

Ved reply slet "fjern" i Mailadressen.

Fra : Max

Dato : 18-02-06 16:24

Hej Kim

> Men nu kan jeg ikke få IE til at starte op men en startside,
> den starter op med " about:blank " i adressefeltet.

> Hvad gør jeg?

Jeg ved det ikke, men finder du løsningen, så post det venligst
her, jeg har kæmpet med det samme problem på sønnens PC
i måneder.

Mvh Max

Fra : Carl Drud

Dato : 18-02-06 18:11

Max wrote:

> Jeg ved det ikke, men finder du løsningen, så post det venligst
> her, jeg har kæmpet med det samme problem på sønnens PC
> i måneder.

http://www.bleepingcomputer.com/forums/topic43659.html

"How to remove SpyFalcon and dxmpp.dll"

Jeg skal med det samme sige at jeg her ikke haft SpyFalcon på min
computer, så jeg har ikke erfaring med løsningsforslaget beskrevet i
linket.

Carl

Fra : John

Dato : 18-02-06 18:55

"Kim Hansen" skrev i en meddelelse

> Jeg har lige fjernet spyfalcon for en bekendt.
> Men nu kan jeg ikke få IE til at starte op men en startside,
> den starter op med " about:blank " i adressefeltet.

Prøv evt at kigge i:

Funktioner >internetindstillinger > programmer >administrer.

En gratis hjælper:
http://www.snapfiles.com/reviews/CoolWebShredder_CWShredder/coolwebshredder.html

Én til:
http://www.snapfiles.com/reviews/BHODemon/bhodaemon.html

God jagt! Mvh John

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 18-02-06 22:38

Kim Hansen skriblede:

> Suzuki dl 650 V-Strom
> Suzuki DR 250 S

Dem kan du spørge om i:

De har vel ikke noget med en browser at gøre.

--
Lars Fragstrup

Fra : Kim Hansen

Dato : 19-02-06 07:56

On Sat, 18 Feb 2006 22:37:38 +0100, "Lars Fragstrup" <not@dk.invalid>
wrote:

>Dem kan du spørge om i:
>
>De har vel ikke noget med en browser at gøre.

He he er det for sent for dig min ven