Ny læge i aalborg.
Fra : Daniel W Johansen

Dato : 17-02-06 21:37

I forbindelse med at min kæreste og jeg flytter sammen skal hun nu bruge en
læge i aalborg, gerne i aalborg vestby.

Men samtidig stiller hun også lidt krav, da hun kommer fra en gammel læge
som hverken tog hende for seriøs eller havde tid eller lyst til hende, ikke
overholdte aftaler og div ting. Og dette vil hun helst ikke prøve igen.

Det må gerne være en kvinde og helst ikke en på 60+ år.
Og må gerne være et større sted, Tit.. meget tit, har hun måtte opgive at
komme igennem til dem da linjerne var optaget hele tiden eller nede. Og har
måttet prøve flere dage i træk før det endelig lykkes hende at komme igennem
og få bestilt tid.
(samme problem døjer jeg så også godt nok med hos lægerne oven over svane
apoteket)

Mvh, og på forhånd tak.
På vegne af:
Stine K :)

Fra : Benny Mortensen

Dato : 19-02-06 16:13

"Daniel W Johansen" <danielwj@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og få bestilt tid.
> (samme problem døjer jeg så også godt nok med hos lægerne oven over svane

Kan anbefale Jens Christian Schrøder, jernbanegade 19... Jeg har aldrig
haft problemer med at komme igennem, og da slet ikke, at jeg ikke blev taget
seriøst.
Han er relativt ung, og har overtaget denne praksis, efter Louis Irskov, som
pludseligt fik lyst til at nyde sin alderdom.
Men jeg er kommet i samme praksis, i mere end 30 år, og har aldrig haft
problemer med at komme igennem.
Sjovt nok, skiftede jeg dertil, af samme årsag. Det er jo rart nok, at det
er de samme mennesker man møder, hver gang, og om så det er sekretæren, så
er hun i gang med at slide mindst læge nummer 3 op ..

M.V.H....Benny..