Kortplotter
Fra : Kingomand

Dato : 17-02-06 19:38

Jeg har fået til opgave ,for nogen venner der ligger i Scotland, at finde en
ny
kortplotter. Deres gamle er brudt ned. De skal sejle videre senere på året
til
Portugal via Irland og senere over Atlanten. Kortplotteren skal kunne bruges
i de farvande. Hvilken en skal de købe ? Findes der nogen med kortene
installeret
i forvejen? Jeg ser frem til forskellige forslag.

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 17-02-06 21:27

De fleste er jo med en eller anden form for "chip-kort", som man køber og
sætter i efterhånden som man kommer frem. Til den nævnte tur skal de bruge
så mange kort, at man nok skal vælge kortsystem først og så finde en plotter
der passer til senere.

Jeg vil tro det kommer til at koste 20.000 kr i kort og 5-15.000 kr til en
plotter.

/Bjarke