File exists
Fra : Morten Snedker

Dato : 17-02-06 00:47

Hej folkens,

Ovenpå en masse VB.NET har jeg nu kastet mig over ASP...nu har jeg så
denne:

Me.Image1.ImageUrl = "~/images/th_" & PicNr & ".jpg"

, men hvor jeg gerne vil vide om filen findes først..hvordan skal jeg
kringle det the asp-way?

mvh /Snedker

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 17-02-06 12:57

Morten Snedker skrev:

> Ovenpå en masse VB.NET har jeg nu kastet mig over ASP...

ASP kombineret med VB.NET? - mener du ikke asp.net?

(asp.net-spørgsmål hører til i dotnet-gruppen -
dk.edb.programmering.dotnet).

> Me.Image1.ImageUrl = "~/images/th_" & PicNr & ".jpg"

I asp-sammenhæng skal du have fat i FileSystemObject (FSO) - kig
på metoden FileExist:
<http://www.tutorial-web.com/asp/fso/filesystem.asp?property=FileExists>
--
Jens Gyldenkærne Clausen