location.href hjælp?
Fra : Ukendt

Dato : 16-02-06 20:48

Hej NG

2 iframes på index.htm.
Fra iframe1 åbner en popup via et link, i den popup er der en knap som skal
opdatere iframe2.
Det kan jeg sq ikke få til at virke.
Jeg får fejlen 'iframe2' er ikke defineret.

Jeg har prøvet :
window.getelementbyid(iframe2).location.href='fil.php';
document.getelementbyid(iframe2).location.href='fil.php';
parent.getelementbyid(iframe2).location.href='fil.php';

alle med same fejl.

Nogen der kan hjælpe?

mvh
Jan

Fra : Peter Nielsen

Dato : 16-02-06 21:10

Er overhovedet ikke en ørn til det her men vil da prøve alligevel

Men jeg havde samme problem næsten... at man skal have det til at hoppe
tilbage og tale til det windue som man lige havde åbnet sit popup vindue
fra... der skal du skrive opener først...

altså
opener.getElementById('Iframe2')location.href

det er mit sølle gæt

Peter

--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Peter Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-06 22:47

Tak for svaret.

Det kan jeg også godt, men jeg skal bare ikke loade én side i 'opener',
som i mit tilfælde er iframe1, men derimod skal en anden <iframe> opdateres,
altså iframe2.
Og så kommer fejlen 'iframe2' er ikke defineret.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 17-02-06 13:31

jp skrev:

> Tak for svaret.

Hvem svarer du og hvad svarer du på? Det er svært at se når du
bundciterer. Læs venligst min signatur.
--
Jens Gyldenkærne Clausen