hurtig klikker
Fra : KuE

Dato : 16-02-06 20:01

jeg skal bruge et script der gør at man klikker rigtig mange
gange i sekundet.. nogen der kender et sådan? (kan ikke finde ud
af asp)

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 17-02-06 12:59

KuE skrev:

> jeg skal bruge et script der gør at man klikker rigtig mange
> gange i sekundet..

Hvad mener du? Skal scriptet få brugeren til at klikke mange gange
eller skal scriptet efterligne en bruger der klikker mange gange?

I begge tilfælde er problemet formentlig ikke relateret til asp,
men snarere til javascript.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : KuE

Dato : 17-02-06 14:28

Jens GyldenkærneClausen wrote in
dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:

> [...]
> eller skal scriptet efterligne en bruger der klikker mange gange?
>
> I begge tilfælde er problemet formentlig ikke relateret til asp,

altså.. jeg skal have lavet et scrip som gør at man klikker rigtig
mange gange i sekundet, meget gerne med hotkeys til start/stop,ved
ikke selv så meget om asp, men en ven har lavet noget lignende, og
han siger at det er lavet i asp..

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 17-02-06 15:13

KuE skrev:

> altså.. jeg skal have lavet et scrip som gør at man klikker
> rigtig mange gange i sekundet,

Hvem er "man" her?

Jeg kan sagtens lave en side der beder dig om at klikke mange
gange:

   <h1>Klik hurtigt</h1>

- men det er næppe sådan en side du efterlyser.

Du efterlyser måske en side der requester (henter) en anden side en
masse gange. Det kan godt laves i asp.

Det kan også tænkes at du gerne vil have en side der implementerer
et klik på en bestemt knap eller lignende - det er så bare en
javascriptopgave.

Prøv at beskrive hvad det er du skal bruge lidt (noget) mere
udførligt.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : KuE

Dato : 17-02-06 16:32

> [...]
> javascriptopgave.
>

> Prøv at beskrive hvad det er du skal bruge lidt (noget) mere

ehm.. det er sådan lidt svært at forklare.. man er nok mig :-\. Men
det er sådan et slags spil hvor når noget rykker skal man være der
hurtigt..inden den kummer tilbage på pladsen.. nok den nemmeste måda
at forklare det på :-\
noget i stil med: http://netkiller.1go.dk/ClickAlot.exe