Halskov
Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 16-02-06 19:24

hej alle
Kom til at tænke på om det er muligt at fiske fra molerne ved det gamle
færgeleje, og hvis ja hvad der kan fanges
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : Jesper Hansen

Dato : 17-02-06 00:42

Der kan fint fiskes - var selv dernede for ca. 3 uger siden - min kammerat
fik en torsk på 1 kg (ca).
Det er et OK sted.

Jesper

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 17-02-06 19:27

Mange tak
Det lyder godt, vil så forsøge en dag i den nærmeste fremtid
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : Jesper Hansen

Dato : 18-02-06 19:03

knæk & bræk - afgiv melding her.

Fra : J

Dato : 21-03-06 11:53

Jeg troede ikke at de kom så langt ind før til april, men det er spørgsmålet
om de når det til af april pga alle de minus grader.

/Jens