Mobil-JAR på egen hjemmeside?
Fra : Pistolprinsen

Dato : 16-02-06 18:15

Hejsa,

Jeg har nogle JAVA-spil til min mobiltelefon (har endelsen .JAR).

Jeg er dog ikke interesseret i altid at have disse installeret i min
telefon, men kun dem, som jeg benytter på et givent tidspunkt.
På den anden side er jeg heller ikke interesseret i ikke at kunne spille et
hvilken som helst af mine spil, når jeg måtte ønske det.

Altså tænkte jeg, at jeg kunne da bare lave en hutigt lille web-side med en
URL, som jeg kun kender, og ligge links til spillene der.
Så, kunne jeg til enhver tid, uanset, hvor jeg måtte befinde mig, blot logge
mig på nettet via min telefon og gå ind på denne URL og installerer spillene
direkte til min telefon.

Troede jeg da, for telefonen genkender ikke spillene som JAVA-spil, på trods
af at de har endelsen .JAR!
Den nægter at installere spillene, men installerer jeg dem derhjemme, så
virker selv samme spil OK...

Hvad er der galt?!?

TIA,

Pistolprinsen