Andet multimedie
bentjuul 3670
Resize af billeder
Fra : Claus

Dato : 15-02-06 22:41

Jeg søger et program der kan resize mange billeder på en gang, er der nogen
der kender sådan et program ??

Fra : Lars Pach

Dato : 15-02-06 23:40

"Claus" <claus@nespej.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg søger et program der kan resize mange billeder på en gang, er der
> nogen der kender sådan et program ??

Jeg benytter Express Thumbnail Creator , som ud over at resize også laver
galleri til hjemmeside.

Se - http://www.neowise.com/etc/

Med venlig hilsen

Lars Pach

www.pach.dk

Fra : -=JF=- arb

Dato : 16-02-06 12:15

"Claus" <claus@nespej.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg søger et program der kan resize mange billeder på en gang, er der
> nogen der kender sådan et program ??
Prøv MS imageresizer, som du kan finde her:
http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx

Mvh John

Fra : Pico

Dato : 16-02-06 22:12

-=JF=- arb wrote:
> "Claus" <claus@nespej.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv MS imageresizer, som du kan finde her:
> http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx

Øh, kan det godt tage "mange" billeder af gangen ? Jeg har prøvet at
markere flere billeder og derefter vælge resize, det virker da ikke
rigtigt, eller er det mig.
Pico

Fra : emj

Dato : 17-02-06 01:02

Pico skrev:

>Øh, kan det godt tage "mange" billeder af gangen ? Jeg har prøvet at
>markere flere billeder og derefter vælge resize, det virker da ikke
>rigtigt, eller er det mig.
>--

Marker de billeder, der skal resizes og højreklik og vælg resize.
Det er virker skam glimrende, hvis ellers du har hetet
ImageResizer.exe

http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx

Hilsen emn

Fra : -=JF=- arb

Dato : 17-02-06 09:50

"Pico" <Selvestemig@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Øh, kan det godt tage "mange" billeder af gangen ? Jeg har prøvet at
> markere flere billeder og derefter vælge resize, det virker da ikke
> rigtigt, eller er det mig.

Øhhh... Det er bare dig!
Det virker glimragende, kan resize alle de billeder du markerer - og du kan
endda vælge om du vil overskrive originalbilledet med det resizede billede
eller om du vil gemme det i kopi.

Mvh John

Fra : Pico

Dato : 19-02-06 01:05

-=JF=- arb wrote:
> [...]
> du kan endda vælge om du vil overskrive originalbilledet med det
> resizede billede eller om du vil gemme det i kopi.

Ja, jeg må have kvejet
Tak for svarene.
Pico

Fra : Björn Munkberg

Dato : 17-02-06 09:36

Hej Claus

Irfanview kan lave Batch-conversion og er helt gratis til download

/Mvh

Björn