ultimative kystflue udrustning ??
Fra : mt

Dato : 15-02-06 17:31

Hej alle.

Tænker på at købe en Scierra HMS 9,6" # 8-9 til kysten, nogen med erfaring
ang. denne stang og hvilken line kan anbefales..??

Mikael

Fra : SB

Dato : 15-02-06 19:33

"mt" <bj@dfd.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle.
>
> Tænker på at købe en Scierra HMS 9,6" # 8-9 til kysten, nogen med erfaring
> ang. denne stang og hvilken line kan anbefales..??
>
> Mikael

Har samme stang, og valgte scierras egen line, hvilken type er et spørgsmål
om temperament, jeg bruger enten skydehovede eller en WF line
Efter min mening kan en god stang sagtes ødelægges med en dårlig og billig
line, så undlad at købe en af dem til 120 kr. det tror jeg at du kommer til
at fortryde på sigt.
Jeg kan sagtes smide 30 m. ud, med en alm WF #9 line, på den stang.

Søren

Fra : Ukendt

Dato : 06-03-06 01:03

Hejsa Mikael

Har selv brugt en Scierra line i en kortere tid. ( og det gør jeg aldrig
mere) den led kraftigt af "line-hukommelse" er gået over til Cortland 444
Lazer (vælg en klasse over din Scierra stang) det kører super for mig.

\Claus D.