BTX bundkort - udvalg ?
Fra : Brian Hansen

Dato : 15-02-06 13:23

Hej

Kan det virkelig passe at der på det danske marked kun er 1 Intel bundkort i
BTX format ?

Overvejer ny maskine og så kan man ligeså godt gå over til BTX.

Nogen der har kendskab til andre BTX bundkort der er på vej, da jeg ikke er
helt tilfreds med bundkorte fra Intel ?

Brian

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-06 10:44

Brian Hansen wrote:
> [...]
>
> Overvejer ny maskine og så kan man ligeså godt gå over til BTX.
>
> Nogen der har kendskab til andre BTX bundkort der er på vej, da jeg ikke er

BTX ligner en fuser indtil videre.

Fra : Brian Hansen

Dato : 17-02-06 04:21

"Claus Albæk (Kbh.)" <claude@eugina.dk> skrev i en meddelelse

> BTX ligner en fuser indtil videre.

Ja, det kan godt være. Mit kabinet har jeg vel haft godt et års tid, kan
både bruges som ATX og BTX.
Der er jo tilsynladende et del CPU'er til BTX. Har lige set at Aldi's
maskine på onsdag også er BTX.

Når men, der går nok alligevel en måneds tid ingen jeg begynder at lave de
stor indkøb. Intel skulle sætte prisen ned sidst i næste måned, så kan man
jo lige så godt få en større CPU.

Brian