Hvad synes i om Nokia 6270.
Fra : goldartist@yahoo.com

Dato : 15-02-06 12:34

Hey

Jeg har forelsket mig noget i Nokia 6270.

Hvad synes i om den, og hvad er erfaringen med den.

Med MP3 afspiller - Radio - Kamera osv osv osv

På forhånd tak

/C.T.

Fra : goldartist@yahoo.com

Dato : 15-02-06 12:39

Hey igen...

Og så lige en ting mere...

Kan se at der følger et 128 MB miniSD kort med, hvor stor kort kan
telefonen ta' (altså i MB - kan den ta' op til 1 GB) ?

/C.T.

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-06 12:59

<goldartist@yahoo.com> skrev i en meddelelse
Hey igen...

Og så lige en ting mere...

Kan se at der følger et 128 MB miniSD kort med, hvor stor kort kan
telefonen ta' (altså i MB - kan den ta' op til 1 GB) ?

svar:

På Nokias hjemmeside står det opgivet til at den kan tage max 1 GB.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-06 12:56

[...]

Jeg kender den ikke personlig men den virker halvtung (125 gram) og der er
ikke meget intern hukommelse, kun 5 MB, hvilket vist er ved at være noget
under standarten i dag. Der medfølger 128 MB hukommelseskort men det kommer
også hurtigt "til kort" hvis man skal have meget musik i den. Den har series
40 brugergrænseflade (ganske vist forbedret), hvilket Nokia snart burde se
at komme videre fra.

Det gode ved den er kameraet med 2 megapixel og 5 x digital zoom, samt alle
de øvrige kamerafunktioner. Her vinder den lidt. Så virker den, hvis man ser
bort fra den lille hukommelse, som en god multimedie-telefon.

Og så er det en quadband-telefon hvilket efter min mening burde være
standart på alle nye mobiloser.

Fra : Christopher Tracy

Dato : 15-02-06 18:27

Hey

Kim Larsen wrote:
> [...]
> multimedie-telefon.
> Og så er det en quadband-telefon hvilket efter min mening burde være

Er der andre mobiler og anbefal, med stort set de samme specs. som denne
Nokia model ?

--
/C.T.

May U Live 2 C the Dawn

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-06 19:06

"Christopher Tracy" <goldartist@_remove_this_yahoo.com> skrev i en
meddelelse news:43f3644a$0$78281$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Hey

> Er der andre mobiler og anbefal, med stort set de samme specs. som denne
> Nokia model ?

Hvad med at prøve at gå ind på Nokias side og kig efter selv ? Her kan du
sætte nogle søgekriterier (desværre ikke så mange som man burde kunne) og
finde frem til hvilken mobilos som passer dig bedst.

Link: http://www.nokia.dk/phones/models/

Fra : Christopher Tracy

Dato : 15-02-06 22:26

Hey

Kim Larsen wrote:
> [...]
> kan du sætte nogle søgekriterier (desværre ikke så mange som man
> burde kunne) og finde frem til hvilken mobilos som passer dig bedst.

Har været inde og tjekke nu.... tror næsten - efter at Telmore nu tilbyder
3G til alle nu - at det bliver Nokia N70

--
/C.T.

May U Live 2 C the Dawn

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 16-02-06 20:29

"Christopher Tracy" <goldartist@_remove_this_yahoo.com> den 15. februar
2006 kl. 22:26 +0100 skrev:
>Har været inde og tjekke nu.... tror næsten - efter at Telmore nu
>tilbyder
>3G til alle nu - at det bliver Nokia N70

Jeg har testet både 6270 og N70, og er ikke i tvivl om, at N70'eren er
langt bedre end 6270'eren. Så hvis valget står mellem dem, er jeg ikke i
tvivl om min anbefaling.

Designet på 6270'eren er underligt og ikke særlig kønt.

Og som en anden skriver, så er de fleste specs enten standard eller under
standard på 6270'eren. Radioen er ikke noget særligt værd, men
multimedieafspilleren fungerer ganske udmærket.

Der er ikke autofokus på kameraet - så selvom det er 2 megapixels, så er
billederne ikke særligt gode. IMHO.

Mange hilsner

Kasper Hyllested
www.hyllested.net

Fra : Christopher Tracy

Dato : 16-02-06 22:47

Hey

Kasper Hyllested wrote:
> Der er ikke autofokus på kameraet - så selvom det er 2 megapixels, så
> er billederne ikke særligt gode. IMHO.

Er det på N70 du mener billederne ikke bliver specielt gode, eller på 6270 ?

Man vil jo gerne have det optimale man kan få, når man aligevel skal til at
handle

--
/C.T.

May U Live 2 C the Dawn