findes det allerede ?
Fra : HW

Dato : 15-02-06 08:43

Hej gruppe

Jeg overvejer pt. at lave et (medlems) site hvor nogle brugere skal
kunne registrere sig og efter godkendelse logge ind med et individuelt
login som de har modtaget på e-mail

Efter login skal jeg kunne registrere alt hvad den enkelte klikker på
af links /downloads osv.

Er der en der har nogle gode ideer til hvordan den kage skal skæres ?

Fra : Tom Jensen

Dato : 18-02-06 14:47

HW skrev:
> Hej gruppe
>
> Jeg overvejer pt. at lave et (medlems) site hvor nogle brugere skal
> kunne registrere sig og efter godkendelse logge ind med et individuelt
> login som de har modtaget på e-mail

Jeg har lavet et lille foreningssite på www.ffforening.dk hvor medlemmer
modtager en kode med email hvor efter de kan logge sig ind.
Database og tilhørende filer er tilgængelig til både Access og mySQL.

Med venlig hilsen

Tom Jensen
- Læs mere om asp og databaser her -
www.ffsoft.dk