Ang. spam
Fra : Per Vadmand

Dato : 15-02-06 00:31

Denne gruppe er på det sidste blevet oversvømmet af totalt irrelevante eller
ulækre/perverse indlæg fra Bo W. Kunne vi ikke bare alle sammen putte ham i
killfiltret, så gruppen igen kunne blive værd at beskæftige sig med?

--
Per V.

Hvis sandheden er krigens første offer, er nuancerede standpunkter det
andet.

Fra : Bo Warming

Dato : 15-02-06 09:21

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
> blive værd at beskæftige sig med?
> Hvis sandheden er krigens første offer, er nuancerede standpunkter

Og hvor er dit nuancerede synspunkt vedr pædofili- og Tønder-sag?

At når du ikke har argumenter imod nogle BW-synspunkter, der er blevet
rost på denne ng, så skal alle tage skyklapper på?

Killfiltre var meningsfulde i usenets barndom, da folk havde
laaaangsomme modemmer. Idag er alle enige om at "jeg har BW i mit
filter - ha ha - for når jeg er uenig i noget, kalder jeg det spam" er
cyberskældsord og kun det.
Mange ng er vildt sprudlende og ingen læser alt. At du i stilhed går
uden om glistrupsk nytænkning, om at forældres passen på børn imod
pædofile, er bedre end falsk tryghed pga heksejagt, det er nok
løsningen for dig.
At du reklamerer for mig, er jeg ikke trist ved, jvf Simon Spiess ord
om at dårlig reklame er bedre end ingen reklame.
Engang var din eneste argumentation imod mig, at jeg engang var
inviteret til din arbejdsplads, og du mente at jeg ikke var så lugtløs
som andre. Tak for at du dog fornyer dig - men bedst er at gå efter
bold ej mand , -
- bekæmpe synd ej synder, som vor fælles ven Gandhi udtrykte det.

Mine opfordringer til forældreansvarlighed er for dig perverse og
ulækre? Er det en religiøs holdning hos dig, eller kan du begrunde?

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 16-02-06 21:05

Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev:

>Mine opfordringer til
>forældreansvarlighed er for dig
>perverse og
>ulækre? Er det en religiøs holdning
>hos dig, eller kan du begrunde?

Har du overvejet, om der evt. refereres til dine infantile
tisse/bæ-indlæg, som vi jævnligt bombarderes med i diverse
nyhedsgrupper?