Photogallery
Fra : Kolle

Dato : 14-02-06 20:55

Hej NG.
Håber jeg rammer rigtig med hensyn til gruppe.

Jeg leder efter et Foto Galleri i php.
Jeg er ikke vidre skrap til php og database så derfor må det gerne være
gfennemført og bare virke.
(har dog alligevel fåer både postnukesider og phpbb forumer til at køre, men
det er jo også ting som virker).

Jeg vil meget gerne have at folk kan uploade biller til galleriet.

En god og let admin-del er også at ønske.

Jeg har lige nu her siddet og fundet godt 20 forskellige men har ikke
formået at få et eneste til at køre. kan godt være mig der er en klovn, hvad
det nu nok er, men der må da findes et galleri der er kodet så godt at selv
en klovn kan få det til at køre.

har i nogle foreslag?

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 14-02-06 21:56

Kolle wrote:
> [...]
> det nu nok er, men der må da findes et galleri der er kodet så godt at selv

Har du prøvet coppermine? Har hørt meget positivt om det - uden dog selv
have prøvet det :)

www.coppermine.sf.net

mvh
Johan

Fra : Kolle

Dato : 16-02-06 18:26

takker for tip, det blev coppermine

mvh
MK

Fra : Arne Feldborg

Dato : 14-02-06 23:38

"Kolle" <rags@respawn.dk_nospam> skrev Tue, 14 Feb 2006 20:54:36 +0100

> [...]
>det nu nok er, men der må da findes et galleri der er kodet så godt at selv

I nogle CMS systemer er der sådanne indbygget. Men ellers vil jeg nok
mene, at det er Coppermine, som Johan Holst også omtaler, du skal have
fat i.

--
mvh, A:\Feldborg

http://hammerum-herred.dk/

Fra : Dan Storm

Dato : 16-02-06 09:54

Kolle skrev:
> En god og let admin-del er også at ønske.
hvad forlanger du at administrationsdelen skal kunne?

> [...]
> det nu nok er, men der må da findes et galleri der er kodet så godt at selv

Jeg har lavet et mini galleri som kan det mest vigtige. Alle kan uploade
til det og der er også en administrations side. Det burde være nemt at
sætte op for dig.

Du kan kigge lidt på det <url: http://err0r.dk/download.php?details=7>

- Så vigtig er du heller ikke!

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-06 12:21

"Kolle" <rags@respawn.dk_nospam> skrev i en meddelelse
> [...]
> gfennemført og bare virke.

> Jeg vil meget gerne have at folk kan uploade biller til galleriet.
>
> En god og let admin-del er også at ønske.

Jeps, jeg roder for tiden med 4images, det er ret fedt, meget pænt, nemt at
ændre, god admin del, mange MOD's/plugins

Take a look at my site http://latexshiny.com/_4images_/

http://www.4images.net/ og her henter du det, og der er forum også med
masser af hjælpevillige mennesker

Mvh