Flash, ASP og Access
Fra : Henning Larsen

Dato : 14-02-06 20:24

Hjælp!
Mit interface er opbygget i Flash. Her har jeg en UI combobox. I
Access har jeg et flet som er identisk med det valg der kan gøres
i Comboboxen. I ASPdelen har jeg en ADODB connection til Access
med en SQL streng.

Hvordan får jeg valget fra Comboboxen implementeret i SQL
strengen.

Hilsen Henning og tak for hjælpen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 14-02-06 22:19

Henning Larsen skrev:

> [...]
> med en SQL streng.
>
> Hvordan får jeg valget fra Comboboxen implementeret i SQL

Har du en form i flash der i forvejen er forbundet til din
database? Hvis du kan få formdata ud fra dit flashobjekt, kan du
også få dem videre til en database - men den første skridt aner jeg
intet om. Prøv at høre eksperterne i flashgruppen:

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Jørn Andersen

Dato : 14-02-06 22:39

On 14 Feb 2006 19:24:06 GMT, Henning Larsen <hla55@hotmail.com> wrote:

>Hvordan får jeg valget fra Comboboxen implementeret i SQL
>strengen.

<url: http://www.html.dk/tutorials/asp/lektion11.asp>
<url: http://www.html.dk/tutorials/asp/lektion19.asp>

Good luck!