Hvalpe på Vej!
Fra : H. Jensen

Dato : 14-02-06 20:11

Nogle der ligger inde med bogen " hvalpe på vej" af Birgitte Schjøt? For så
betaler jeg gerne næste en milion for den.... ;0)

Venlig Hilsen / Best Regards
Heidi Jensen
www.stirling-brigde.dk
www.hot-newlife.dk

www.hundevennerne.dk

Fra : Sanne

Dato : 14-02-06 20:50

"H. Jensen" <heidijensen@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> --
> Hej
>
> Nogle der ligger inde med bogen " hvalpe på vej" af Birgitte Schjøt? For
> så betaler jeg gerne næste en milion for den.... ;0)

Hej .

Jamen jeg vil da gerne sælge min for en million, men måske du bare skulle
købe den i en forretning..tror det er noget billigere for dig
Se f.eks her :

http://www.bogpriser.dk/titel-Hvalpe-P%E5-Vej/book-8711120274/?source=topp

Mvh
Sanne

Fra : Sanne

Dato : 14-02-06 20:59

"Sanne" <lochnees@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jamen jeg vil da gerne sælge min for en million, men måske du bare skulle
> købe den i en forretning..tror det er noget billigere for dig

Nå, der var jeg vist for hurtig...kan se den er udsolgt fra
forlaget..undskyld

Sanne

Fra : Ragna

Dato : 14-02-06 21:09

Prøv at kigge her : http://www.antikvariat.net/

Her kan du søge efter en bestemt titel i flere antikvariaters baser.

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : H. Jensen

Dato : 14-02-06 22:07

"Ragna" <rahasNEJ@TAKtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv at kigge her : http://www.antikvariat.net/
>
> Her kan du søge efter en bestemt titel i flere antikvariaters baser.

Jeg har brugt de sidste 3 dage på at surfe nettet rundt efter en, men de er
som guld altså! Ikke til at opdrive.... Heller ikke som brugt bøger! Så
finder I en, så tøv ikke med lige at give mig besked om hvor!

Heidi

Fra : makkerlone

Dato : 15-02-06 12:04

Jeg har ofte også haft brug for bogen, men har hver gang gået på
biblioteket for at låne den.

Lone

Fra : Per Hjermitslev

Dato : 21-02-06 10:51

Hej Heidi,
Jeg har bogen og du må gerne få et kopi.
Hvis du er interesseret, skal du sende din addresse til

per@hjermitslev.dk

Mvh.
Per Hjermitslev