Flash film i nyt vindue uden adressefelt o~
Fra : Annette

Dato : 14-06-01 07:27

Jeg skal have min Flash film til at åbnes fra et link i et asp
dokument til et nyt vindue i exxplorer uden adressefelt. Hvordan
gør man det?

mvh
Annette

--
Brug Validator service: http://www.html.dk/validator
- Tast din URL én gang, og validér dokumentet hos 12 validatorer

Fra : Jan Richardy

Dato : 14-06-01 08:52

"Annette" <nende@ofir.dk> wrote in message news:9g9lgc$if6$1@sunsite.dk...
> Jeg skal have min Flash film til at åbnes fra et link i et asp
> dokument til et nyt vindue i exxplorer uden adressefelt. Hvordan
> gør man det?

Javascript. Indsæt følgende mellem <title> og</head> i dit HTML dokument:

<script language="JavaScript">
<!--

function Window(theURL,winName,features) {
window.open(theURL,winName,features);
}

//-->
</script>

og følgende på dit link:

<a
href="javascript:Window('htmlfil.html','navn','width=600,height=384')">link<
/a>

htmlfil.html giver vist sig selv, og som navn kan du bare skrive flashfilm
eller andet sigende. width og height behøver vist heller ikke nogen
forklaring.

www.google.com er forresten guld værd når det kommer til at finde tutorials
om divserse flash & action/javascript problemer. Det er andre søgemaskiner
for den sags skyld også. Og så går det lidt hurtigere end at vente på at
folk svarer i en newsgroup.

---

JanR