document.all.pic.style.visibility og ifram~
Fra : Ukendt

Dato : 14-02-06 15:08

Hej NG,

Jeg har et billede som kun skal vises i nogle tilfælde.
På min indexside har jeg koden
onload="document.all.pic.style.visibility='hidden';",
som virker fint og fjerner billedet, MEN problemet er nu at få det frem
igen.
Billedet loades i en <iframe> som hedder 'pic' og det er den iframe jeg har
"hidden" på.
Jeg vil så fra en anden iframe have billedet frem igen og det prøver jeg at
gøre ved at skrive
parent.pic.style.visibility='visible';
men jeg får fejlen at 'parent.pic.style' er null eller ikke et objekt.
Er der nogen som kan hjælpe mig her??

mvh
Jan

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 15-02-06 21:57

Du bør ikke bruge document.all da kun IE forstår det og det er let nok
at få de andre browsere med.
Brug i stedet document.getelementbyid(ID).style.visibility='hidden';"
eller display='none'.
For at vise den igen brug:
document.getelementbyid(ID).style.display='block';"

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-06 20:51

Tak for svaret, jeg er arbejdet hen mod noget andet, men lidt af det samme.
I hvert fald samme fejl.
Beskrevet i "location.href hjælp?"

mvh
Jan