HD og smertestillende??
Fra : Tidemann

Dato : 14-02-06 10:00

Hejsa

Til jer der har hund med HD, hvilken slags smertestillende bruger i??
Og ikke mindst prisen!

Jeg fik noget hos doktor dyr til Bella, men "chok" 400 og et eller andet for
en flaske med 100 ml Metacam.
Der må absolut være noget billigere og lige så godt?

--
Venlig hilsen
Marianne

Fra : LH

Dato : 14-02-06 10:41

Jeg har også en hund med en mild grad af HD men også lidt gigt p.g.a alder
nu. Hun får Romefen - ikke fast, men jeg har det i huset så hun kan få det
hvis der er smerter. Prisen husker jeg ikke da det er længe siden jeg har
bestilt, men det er i hvert fald ikke så meget som du har givet - ikke hos
mine dyrlæger.
Skal lige nævne det er piller hun får og de er let at få i hende i en klat
leverpostej!

Med venlig hilsen
LH

Fra : Anita Andersen

Dato : 14-02-06 16:01

Hejsa....
Vi har en hund, som kommer i vores hundepension, som får en ½ kodimagnyl,
ved smerter i forbindelse med HD.
Ejeren siger at det er doktor dyr der har ordineret dette.
Prøv lige at rådføre dig med din dyrlæge

Med venlige hilsner
Torsted Hundepension
Søren & Anita Andersen
Tlf.97333861