Skæve fortænder på 9 mdr. gl. dreng
Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 14-02-06 09:32

Hej

Min ene søn på 9 mdr. har to fortænder, som er ca. 5-6 mm. ude. Den ene
tand står ca. ½ mm. foran den anden, og hælder ind i mod den anden. Altså,
fortsætter den sit færd, bliver den ret skæv med tiden.

Men det er jo endnu ikke mælketænder, så skal man overhovedet gøre noget
ved det?

Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Holst

Dato : 14-02-06 09:41

Bo Kamp Dudek wrote:

> [...]
> fortsætter den sit færd, bliver den ret skæv med tiden.
>
> Men det er jo endnu ikke mælketænder, så skal man overhovedet gøre noget

Hvis det ikke er mælketænder, hvad er det så for tænder?

Fra : Mus

Dato : 14-02-06 12:04

"Holst" <newsjan06@shelter.dk> skrev i en meddelelse

Altså,

> Hvis det ikke er mælketænder, hvad er det så for tænder?

skæve tænder )))

LN

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 14-02-06 14:58

[...]

> Hvis det ikke er mælketænder, hvad er det så for tænder?

aghh, jeg mente selvfølgelig, at det ER mælketænder, så der kommer jo andre
sidenhed.. men kan disse andre ændre 'retning' ?

Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Inger Pedersen

Dato : 14-02-06 17:29

"Bo Kamp Dudek" <bo@familiendudek.dk> skrev i en meddelelse

> aghh, jeg mente selvfølgelig, at det ER mælketænder, så der kommer jo
> andre
> sidenhed.. men kan disse andre ændre 'retning' ?

Tag det roligt.
Nogle gange ser tænderne ud til at være kastet ind i munden, men retter sig
efterhånden - bare tænk på, at selv "suttetænder" retter sig, hvis sutten
droppes i tide (tandlægerne anbefaler ca. 3-års alderen).

Hilsen Inger