Att: Allan Vebel
Fra : MtM

Dato : 14-02-06 07:55

Hej Allan
Du var tidligere så flink at hjælpe mig med " link udenfor tekstfeltet!! "
indlæg den 31-1-2006
hvor du kom med denne løsning http://html-faq.dk/testsider/650px-2.htm
Nu er det jeg vil høre og man kan gøre det samme. Men bare få de links på
siden af "tekskfeltet" til en menu
Sådan at afstanden mellem linket og "feltet" altid er det samme selv om man
skifter skærm størrelse..
På forhånd tak
MtM

PS. Alle andre i denne gruppe må naturligvis også gerne hjælpe med en
løsning..

Fra : Allan Vebel

Dato : 14-02-06 22:01

MtM skrev:

> Nu er det jeg vil høre og man kan gøre det samme. Men
> bare få de links på siden af "tekskfeltet" til en menu

Må vi se et link til det du allerede har lavet? Det er svært
at komme med en løsning i blinde.

> Sådan at afstanden mellem linket og "feltet" altid er det
> samme selv om man skifter skærm størrelse.

Så er det nok en helt anden opbygning du skal have. Det
du vil bygge videre på har en fast bredde på 650px, og så
er der ikke meget plads til en menu også, menmindre din
side i forvejen er fleksibel i bredden.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk - nu også med RSS