E-mail til SMS ?
Fra : Is

Dato : 13-02-06 21:49

Hej

Jeg har på en hjemmeside, lavet så man kan sende en besked som e-mail. Denne
besked kunne jeg også godt tænke mig at modtage som sms også.

hvilken gruppe høre det hjemme i ?

Kan man få denne ydelse gratis ? (mit webhotel gør det slet ikke)

Erik Isager

Fra : J.K.Arning

Dato : 14-02-06 10:32

On Mon, 13 Feb 2006 21:48:51 +0100, Is wrote:

> Jeg har på en hjemmeside, lavet så man kan sende en besked som e-mail. Denne
> besked kunne jeg også godt tænke mig at modtage som sms også.
>
> hvilken gruppe høre det hjemme i ?

Du skal nok over i noget alla mobil gruppen hvis du selv vil lave en
løsning.

> Kan man få denne ydelse gratis ? (mit webhotel gør det slet ikke)

Nej. Det koster penge at sende sms`er .. måske findes der et eller andet
sted en udenlandsk service men jeg tvivler. Du kan med sikkerhed købe denne
service men til alt det der bare ligner privat brug er det for dyrt.

Regards

Fra : Holst

Dato : 14-02-06 10:58

J.K.Arning wrote:

> Nej. Det koster penge at sende sms`er .. måske findes der et eller andet
> sted en udenlandsk service men jeg tvivler. Du kan med sikkerhed købe denne
> service men til alt det der bare ligner privat brug er det for dyrt.

I gamle dage var det gratis. Dengang virkede <mobilnr.>@tdcmobil.dk
(eller et domæne i den stil, husker det ikke længere), skønt den vist
kun sendte til TDC Mobil-abonnenter. Det er i hvert fald en service, jeg
er ked af ikke findes længere.

Fra : Is

Dato : 14-02-06 19:39

"Holst" <newsjan06@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> (eller et domæne i den stil, husker det ikke længere), skønt den vist
> kun sendte til TDC Mobil-abonnenter. Det er i hvert fald en service, jeg

Tak for svar.

Jeg ringede idag til TCD (TDC mobil 80808020 tror jeg nok det var) for at
høre om der var muligheder, og det var der.

jeg fik oprettet et "beskedrobot"

http://www.beskedrobot.dk

Erik Isager