Så kan de lære det! :-)
Fra : BamBam

Dato : 13-02-06 21:28

Fra : Per Vadmand

Dato : 13-02-06 22:12

BamBam wrote:
> http://kortlink.dk/youtube/2ekw

Er det morsomt?

--
Per V.

Hvis sandheden er krigens første offer, er nuancerede standpunkter det
andet.

Fra : BamBam

Dato : 14-02-06 17:42

> Er det morsomt?

Ja, jeg var flad af grin.

Fra : Nette

Dato : 13-02-06 23:54

"BamBam" skrev

> http://kortlink.dk/youtube/2ekw

Jeps, håber de forældre aldrig gør det en anden gang.

Nette

Fra : Peter Kirk

Dato : 14-02-06 15:01

"Nette" <nettesnetpostfjerndette@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "BamBam" skrev

> Jeps, håber de forældre aldrig gør det en anden gang.

Er det ikke mere sandsynligt det var storbror?
(Det er ihvertfald noget jeg kunne have fundet på som storbror - men aldrig
som far).

Fra : ThomasB

Dato : 14-02-06 00:24

"BamBam" <non@non.dk> skrev i en meddelelse
> http://kortlink.dk/youtube/2ekw

Det er altid sjovt at lege "forskræk".. meeeen.. den der var lige over
grænsen.

Tror ikke forældrene havde regnet med den reaktion.

Fra : Iben Holst

Dato : 14-02-06 06:36

Der er sgu ikke meget sjovt over dét i sammenhæng med børn!!

Lige den der har jeg selv prøvet og jeg blev altså også noget
forskrækket; men selvom jeg grinede efterfølgende tænkte jeg
ret kort efter at det var godt at min kammerat havde sendt den
til mit arbejde og ikke derhjemme hvor mine børn meget vel
kunne have stået ved min side mens jeg prøvede labyrinten.

Jeg så en video herhjemme på pc´en sammen med min bror og
4 børn - vi troede det var en idyllisk reklame for et bilmærke,
men idyllen blev brat afbrudt af et menneske i hel figur lige så
grim som det ansigt fra denne labyrint - vi gav et gavaldigt hop
alle 6, men heldigvis var glimtet så kort af dette menneske, så
børnene faktisk ikke rigtig nåede at se hvad det var....
Heldigvis for det!

Iben

Fra : Kristine Gazel

Dato : 15-02-06 12:52

BamBam wrote:
> http://kortlink.dk/youtube/2ekw

Jeg har selv prøvet det, da min mand viste mig en lignende side.
Jeg syntes ikke at det var sjovt. Jeg blev faktisk virkelig forskrækket, og
havde svært ved at falde til ro efterfølgende, simpelthen fordi min krop og
mit system var kommet i yderste beredskab.
Bagefter "jokede" jeg med det og sagde til ham, at det var godt at jeg ikke
var gravid lige på det tidspunkt, for så havde jeg fået en abort. Så at gøre
det i forbindelse med et barn, synes jeg virkelig er dårlig humor.
Faktisk er min mand holdt op med at forskrække mig, siden den dag han sagde
bøh og jeg tilfældigvis havde et glas vand i hånden ... Så kan han lære det!

Kristine Gazel - http://kristine.gazel.dk/
Bibliotekar DB; Cand. Scient. Bibl.
"He who lends a book is an idiot. He who returns the book is more
of an idiot". - Anonymous, Arabic Proverb.

Fra : Carsten Riis

Dato : 15-02-06 13:05

Kristine Gazel skrev den 15-02-2006 12:51:

> Jeg har selv prøvet det,.......

Tja, jeg må indrømme:
Ja, ungen blev forskrækket, men så er det altså ikke værrere end det.
Han har vist også godt af, at komme væk fra computeren og være lidt mere
fysisk aktiv, så lidt computer-fobi vil være til hans egen fordel på sigt.

mvh

Carsten

Fra : Nette

Dato : 15-02-06 14:31

"Carsten Riis" skrev

> Han har vist også godt af, at komme væk fra computeren og være lidt mere
> fysisk aktiv, så lidt computer-fobi vil være til hans egen fordel på sigt.

He, det har alle børn da, men mon drengen ligefrem har fået computerfobi af
det? Jeg tror mere, han har fået et grimt chok, både over selve programmet,
men også over at forældrene, eller hvem der nu gjorde det, har svigtet.

Nette

Fra : Carsten Riis

Dato : 15-02-06 15:19

Nette skrev den 15-02-2006 14:30:
> [...]
> men også over at forældrene, eller hvem der nu gjorde det, har svigtet.

svigtet. Er det ikke et lidt voldsomt ord at bruge i denne sammenhæng.

vi har altså kun set klippet frem til han fældede en tåre.
Vi ved ikke om aftenen eller dagen efter endelig skulle forsøge igen
fordi det var så sjovt.
Lidt ligesom en rutsjebane-tur som er ååååhhh så farlig første gang man
prøver den, men så snart man har prøvet den så bliver man bange evt.
græder en tåre eller to. efter 2. gang er det bare sejt fordi man
fandt ud af, at det overhovedet ikke er farligt.

mvh

Carsten

Fra : BamBam

Dato : 15-02-06 21:30

"Carsten Riis" <.@.> skrev i en meddelelse

> svigtet. Er det ikke et lidt voldsomt ord at bruge i denne sammenhæng.

Jov det er rimeligt voldsomt, tror man pakker sine børn lidt for meget ind i
vat!
Over beskytted børn får det ikke nemmer i tilværelsen senere hen.

Han har helt sikkert glemt alt om det nu, kan sikkert selv se det sjove i
det nu og udsætter sine egne venner for det samme.

Hvem som barn har ikke prøvet at gøre hinanden forskærket, eller været på
natte løb som spejder?
Der gik det også ud på at skræmme livet af hinanden, så drop det der pyller
gøj!

Kan huske sådan nogen overbeskytted mors dreng eller mors lille pige fra da
jeg selv var barn, de havet det sgu ikke let blandt andre børn fordi deres
forælder overbeskytede dem, den slags gider andre børn ikke at bruge tid på.

Men det er også min opfattelse at forælder er for egoistiske i dag når det
gælder deres egne børn, det er utroligt hvad pædagoger i dag skal stå model
til fra forælders side idag.

Jeg kender til eksempler til børn der ikke kom i børnehave fordi de skulle
med tog ind til København og gå over et stort lyskryds for at komme i ZOO,
det er jo alt for farligt.
Ja og mange andre ufattelige historier.

Fra : Nette

Dato : 15-02-06 23:29

"BamBam" skrev i

> Jov det er rimeligt voldsomt, tror man pakker sine børn lidt for meget ind
> vat!

Så tro om igen!!!
Jeg er nemlig en af de nemme forældre i daginstituionen, der IKKE pakker
mine børn ind i vat.
Og jeg mener bestemt ikke børn bliver pakket ind i vat, fordi man undgå at
give dem den slags oplevelser, som linket her viser.

> [...]
> natte løb som spejder?
> Der gik det også ud på at skræmme livet af hinanden, så drop det der

Nej, det var da spændingen, der var det vigtigste. Man forventede hvert
øjeblik, der ville ske noget. Desuden deltog man frivilligt i det.
Det her er noget helt andet. Det kommer ganske uventet og man har ikke selv
bedt om at deltage.
Så jeg mener bestemt ikke, du kan sammenligne de to ting.

> Men det er også min opfattelse at forælder er for egoistiske i dag når det
> gælder deres egne børn, det er utroligt hvad pædagoger i dag skal stå
model
> til fra forælders side idag.

Det kan jeg så kun give dig ret i. Samme emne havde jeg oppe i en anden tråd
for nogle uger siden herinde.

Nette

Fra : Nette

Dato : 15-02-06 23:19

"Carsten Riis" skrev

> svigtet. Er det ikke et lidt voldsomt ord at bruge i denne sammenhæng.

Nej, jeg har selv prøvet det og jeg siger dig, jeg følte mig svigtet og ude
på et sidespor.

> vi har altså kun set klippet frem til han fældede en tåre.
> Vi ved ikke om aftenen eller dagen efter endelig skulle forsøge igen
> fordi det var så sjovt.

Nej da, men det gjorde jeg dengang, og alligevel kan jeg endnu i dag huske
det som noget grimt.

Nette

Fra : Carsten Riis

Dato : 16-02-06 12:05

Nette skrev den 15-02-2006 23:19:
> "Carsten Riis" skrev

> Nej, jeg har selv prøvet det og jeg siger dig, jeg følte mig svigtet og ude
> på et sidespor.

Som sagt: Vi ved ikke hvordan ungen reagerer fx 5 minutter efter eller
endnu senere. Vi ved heller hvordan "kameramanden" reagerer så snart
han har slukket for kameraet.

Et andet eksempel:
Da min niece var ca. 3½ år, så syntes hun bare det var vildt at blive
drejet rundt i oldefars lænestol (det sådan en som bare kan blive ved
med at dreje rundt). Men da jeg stoppede med at dreje stolen og hun
rejste sig op, så blev hun oplevede hun for første gang at blive
rundtosset. Hold da ferie, hvor hun græd (meget værrere end vi så i
klippet).
Hun fik et knus af mig, hendes moster og hendes mor. Fik tørret
tårene....og så var det jo ikke så slemt endda.
Tilbage i lænestolen og dreje rundt.

Den dag i dag (11 år her til maj) er pigen både fagligt og socialt
velfungerende, samt syntes at det er lidt vildt hvad jeg kan finde på
med hendes mindre brødre (fx lege karussel, hvor jeg drejer rundt).
Jeg tror godt, at jeg vil kunne finde på, at vise hende den "labyrint"-leg.

Derudover har jeg på fornemmelsen, at hun har oplevet værrere ting i sit
liv end at blive udsat for en omgang rundtossethed.
(hun mistede sin far dagen før hendes 4 års fødselsdag i et trafikuheld).

> Nej da, men det gjorde jeg dengang, og alligevel kan jeg endnu i dag huske
> det som noget grimt.

Og fordi du har været ud for noget - som du oplevede som - grimt, så
opfatter alle det som grimt?

Mon ikke det har noget med hvordan de voksne omkring barnet reagerer?

mvh

Carsten

PS: Morer du dig over "hjemmevideo" hvor folk også kommer ud for
pludselige hændelser eller hvad med "skjult kamera"???

Fra : Nette

Dato : 16-02-06 20:47

"Carsten Riis" skrev

> Og fordi du har været ud for noget - som du oplevede som - grimt, så
> opfatter alle det som grimt?

( Vil du mene at alle reagerer som din niece, bare fordi hun gør sådan?)

Nej Carsten, det har jeg aldrig påstået. Men hvorfor udsætte et barn for
det, når udfaldet KAN være sådan?
Man kunne da få andre meget bedre og mere morsomme opplevelser med dem.

> Mon ikke det har noget med hvordan de voksne omkring barnet reagerer?

Ikke nødvendigvis. Hvis man er gammel nok til at forstå nogen tager pis på
en, så er det da fuldstændig lige meget hvodan omgivelsene reagere på det.
Det KAN føles pinligt og man KAN føle sig svigtet.
Desuden synes jeg ikke, den voksne i det her tilfælde reagerer særligt
fornuftigt: Først udsætter han/hun barnet for det her intetanede chok og
derefter opdager barnet, det bliver optaget.

> PS: Morer du dig over "hjemmevideo" hvor folk også kommer ud for
> pludselige hændelser eller hvad med "skjult kamera"???

Jeg har aldrig set "Skjult kamera" hvor nogen græder eller har oplevet et så
voldsomt chok.
Og havde jeg, så ville jeg bestemt ikke grine.

Nette

Fra : Carsten Riis

Dato : 17-02-06 04:44

Nette skrev den 16-02-2006 20:47:
> "Carsten Riis" skrev

> ( Vil du mene at alle reagerer som din niece, bare fordi hun gør sådan?)

Næh.

Jeg har også haft plejebrødre og venners børn og nevøer og niecer, hvor
jeg "udsætter" dem for nogen lidt anderledes oplevelser.
Og tro mig: Ingen af ungerne har taget skade af de ting jeg har udsat
dem for, selvom der undervejs har været "jeg er bange for det der
sker"-ansigtsudtryk på barnet. Bagefter har der altid været: "Prøv
igen; prøv igen; prøv igen"-plagerier. Fx attraktionerne i tivoli*.
På sigt har aktiviteterne endda øget barnets selvtillid og tro på egne
evner.

*: For en teenager som er nervøs for at stå/gå på rulletrappe, så kan
rutsjebanen i tivoli godt være en temmelig stor overvindelse at komme
igennem. Efter 2. tur, så var det rigtig godt, at vi havde købt turpas

Med din holdning, så ville denne teenager stadig stå på perron 5 på
hovedbanegården den dag idag

> Nej Carsten, det har jeg aldrig påstået. Men hvorfor udsætte et barn for
> det, når udfaldet KAN være sådan?

Med den holdning, så vil du netop pakke børn ind i vat!

Børnene må aldrig komme i Tivolis rutsjebane...Det kunne jo være, at de
blev bange for fart eller op/nedture.
Børnene må aldrig krydse en vej på egen hånd...Det kunne jo være, at de
blev kørt ned.
Børnene må aldrig drikke et glas vand... Det kunne jo være, at de drukner.
Børnene må aldrig gå i skole....det kunne jo være, at de bliver mobbet.

> [...]
> Desuden synes jeg ikke, den voksne i det her tilfælde reagerer særligt
> fornuftigt: Først udsætter han/hun barnet for det her intetanede chok ....

chok / forskrækkelse
har det med at være intetanende.
Det er ligesom det forskrækkelse/chok går ud på. Nemlig at "offeret" er
intetanende.

> ...... og
> derefter opdager barnet, det bliver optaget.

Og det er så der hvor jeg siger: Du/jeg/vi ANER IKKE hvad der sker
efter klippet stopper.
Og om barnet ikke kender til optagelsen. Det ved du/jeg/vi sandelig
heller ikke. Det ser ikke ud til, at kameraet er specielt skjult
eller noget i den stil.
Derudover kender vi intet til forhistorien.

På jævnt dansk: Der er rigtig mange faktorer som vi ikke kender til og
derfor ikke kan vurdere det fornuftige i den voksnes reaktion.
På jævnt dansk: Hvad er konteksten?

> Jeg har aldrig set "Skjult kamera" hvor nogen græder eller har oplevet et så
> voldsomt chok.

Så har du helt klart set de forkerte klip.

Jeg kender ikke selve navnet på udsendelsen, men ved afsløringen af det
/skjulte kamera/-sceancen råber værten og holdet: you have been punked.
og så ender det hele med, at være ret sjovt.
Nogen af scenerne.....jep...det er noget man kan blive bange for. Og her
taler vi voksne mennesker også nogen som normalt har psyken iorden.

Fra : Mus

Dato : 17-02-06 07:41

> [...]
> igen; prøv igen; prøv igen"-plagerier. Fx attraktionerne i tivoli*.
> På sigt har aktiviteterne endda øget barnets selvtillid og tro på egne

Ni ved vi jo ikke hvorledes du har udsat dem for anderledes oplevelser. Det
er der jo forskel på - i mine øjne.

> *: For en teenager som er nervøs for at stå/gå på rulletrappe, så kan
> rutsjebanen i tivoli godt være en temmelig stor overvindelse at komme
> igennem. Efter 2. tur, så var det rigtig godt, at vi havde købt turpas

Ja en overvindelser og det er jo noget helt andet. Man tvinger dem vel ikke.

> Med din holdning, så ville denne teenager stadig stå på perron 5 på
> hovedbanegården den dag idag

Overdriver du ikke lidt her og går totalt i en ensporet grøft. Jeg har endnu
aldrig oplevet at de ikke med alderen får modet til forskellige ting. Børn
er jo nysgerrige. Og børn er også forsekllige og det skal der vel også være
plads til. Man kan anspore dem - sige det ikke er farligt. Hvorfor skal de
gøre tingene lige præcis når vi voksne synes. Min lille niece var bange for
karuseller da hun var helt lille 2-4 år. Nu er hun 9 og uforfærdet - en
rigtig drengepige der bare er med på den værste. Og ja hun cykler altså også
selv i skole.

> Med den holdning, så vil du netop pakke børn ind i vat!

Nek nu er du enssporet

> Børnene må aldrig komme i Tivolis rutsjebane...Det kunne jo være, at de
> blev bange for fart eller op/nedture.

Hvor har du det fra. Hvis de er bange skal de vel ikke tvinges med magt. Man
kan presse lidt venligt på - men hvis det er nej skal man vel også lytte til
sine børn. Det kan være modet er der året efter og de er fuld af mod her.

> Børnene må aldrig krydse en vej på egen hånd...Det kunne jo være, at de
> blev kørt ned.

Igen hvor har du det fra. Udleder du det blot af at nogen ikke bryder sig om
at vise børn den labyrint. At lære børn at færdes i trafikken er nødvendigt
og vigtigt. Men den der skræk labyrint er ikke nødvendig. Det er ren
fornøjelse for forældrene(hvis det er dem der har udsat ham for det) på
bekostning af barnet- og filmes skal det også.

> Børnene må aldrig drikke et glas vand... Det kunne jo være, at de drukner.
> Børnene må aldrig gå i skole....det kunne jo være, at de bliver mobbet.

Ja ja overdrivelse fremmer forståelsen eller hvad ? Pas på du ikke udleder
for meget.

> chok / forskrækkelse
> har det med at være intetanende.
> Det er ligesom det forskrækkelse/chok går ud på. Nemlig at "offeret" er
> intetanende.

Ja men reaktionen på et bøh er altså anderledes end det her.

> Og det er så der hvor jeg siger: Du/jeg/vi ANER IKKE hvad der sker
> efter klippet stopper.

Nej men håber det er bedre end det der sker under klippet.

> Og om barnet ikke kender til optagelsen. Det ved du/jeg/vi sandelig
> heller ikke. Det ser ikke ud til, at kameraet er specielt skjult
> eller noget i den stil.
> Derudover kender vi intet til forhistorien.

Nej men tror næppe det er optagelse han tænker på lige når han bliver så
bange som han gør.
Men ja vi ved ikke om det er forældre eller nogle ældre søskende der gør
det. Men er det forældrene ja så synes jeg de er gået over stregen her.

LN

Fra : Nette

Dato : 17-02-06 10:30

"Carsten Riis" skrev

> Med den holdning, så vil du netop pakke børn ind i vat!

Nej, du går over i en hel anden bane, end den jeg er i.
De ting, du snakker om - om det så er rulletrappe eller rutchetur i tivoli,
så går barnet SELV ud på trappen eller sætter sig SELV i vognen.
( Går jeg da ud fra,- for hvis de bliver tvunget, så bryder jeg mig ikke om
det.)
Desuden ved de her, de er udsat for "fare".
Det forventer man ikke, man er, når man sætter sig foran en pc og
koncentrere sig om et spil.

> Børnene må aldrig komme i Tivolis rutsjebane...Det kunne jo være, at de
> blev bange for fart eller op/nedture.

"Børn må ikke spille computerspil, det kunne jo være de blev bange for et
uhyre, der midt i det hele kom frem på skærmen og skreg helt uden de
forventede det".

Disse analogier kan slet ikke drages til det her.

> chok / forskrækkelse
> har det med at være intetanende.
> Det er ligesom det forskrækkelse/chok går ud på. Nemlig at "offeret" er
> intetanende.

Ikke på f.eks. en skattejagt om natten. Der forventer man i allerhøjeste
grad et chok. Ligesom man gør, når man f.eks. ser en gyserfilm.
Der er også forskel på graden af chok.
En ting er at stå bag en dør og sige BØH, en anden ting er at få smidt et
apart grimt og ulækkert skrigende ansigt smidt i hovedet, når man sidder og
koncentrere sig dybt om et pcspil

> [...]
> Og om barnet ikke kender til optagelsen. Det ved du/jeg/vi sandelig
> heller ikke. Det ser ikke ud til, at kameraet er specielt skjult

Jeg går ud fra at barnet er stort nok til at kunne konkludere, at det bliver
optaget, når kameraet bliver holdt op foran det.

> På jævnt dansk: Der er rigtig mange faktorer som vi ikke kender til og
> derfor ikke kan vurdere det fornuftige i den voksnes reaktion.

Dvs. alt man ikke kender baghistorierne til, skal man bare grine af??

> [...]
> Nogen af scenerne.....jep...det er noget man kan blive bange for. Og her
> taler vi voksne mennesker også nogen som normalt har psyken iorden.

Den slags synes jeg bestemt ikke er specielt sjove. Jeg vil så her også lige
påpege, at der er forskel på hvordan et barn og en voksen håndtere den
slags.

Nette

Fra : Nette

Dato : 17-02-06 10:32

"Nette" skrev

> "Carsten Riis" skrev

Hvorfor i alverden ville min stavekontrol pludselig ikke godtage de engelske
ord, du har skrevet?
Den plejer at godtage alt automatisk, når jeg besvarer på den måde.

Nette

Fra : Carsten Riis

Dato : 27-02-06 17:24

Nette skrev den 17-02-2006 10:32:
> [...]
> ord, du har skrevet?
> Den plejer at godtage alt automatisk, når jeg besvarer på den måde.

Det ved jeg ikke, da du bruger Outlook Ekspress.

Du kan sikkert spørge om råd i

mvh

Carsten

Fra : Per Vadmand

Dato : 15-02-06 14:53

Kristine Gazel wrote:

> Faktisk er min mand holdt op med at forskrække mig, siden den dag han
> sagde bøh og jeg tilfældigvis havde et glas vand i hånden ... Så kan
> han lære det!
Minder mig om en linie fra en gammel rocksang: "Don't make me nervous 'cause
I'm holding a baseball bat!"

Fra : Brian k

Dato : 16-02-06 14:44

BamBam wrote:
> http://kortlink.dk/youtube/2ekw

Nogen der har linket til selve "spillet".

Jeg har haft det men kan ikke liiiige finde det igen

mvh
brian

Fra : Brian k

Dato : 16-02-06 15:33

Brian k wrote:

> Nogen der har linket til selve "spillet".
>
> Jeg har haft det men kan ikke liiiige finde det igen

fundet:

http://fun.sdinet.de/flash/games/lab.swf

Fra : IMB

Dato : 17-02-06 11:04

"BamBam" <non@non.dk> wrote in news:43f0ebb8$0$15788$14726298
@news.sunsite.dk:

> http://kortlink.dk/youtube/2ekw

Minder mig om dengang min daværende kæreste trak en træk-kineser bag nakken
på min mens jeg spillede Doom (I). Jeg blev godt nok forskrækket.

Hvad jeg synes er rigtig slem ved filmen er at kameraføreren bliver ved med
at filme selvom den stakkels dreng helt klart trænger til trøst. Så er det
ikke længere bare mangel på omtanke men mangel på omsorg.

--
Inger Marie Brunsgaard
Please remove "nospam_" from my email adress if you reply to my message

Fra : BamBam

Dato : 17-02-06 11:25

"IMB" <im@nospam_brunsgaard.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at filme selvom den stakkels dreng helt klart trænger til trøst. Så er det
> ikke længere bare mangel på omtanke men mangel på omsorg.

Mangel på omsorg?
Nååååee! har du slået dig, skal jeg puste og give dig plaster på dit blå
mærke og en is, tror du så ikke det går væk!!!!!!

Pyller pyller om sine børn, mors lille dreng, høne mor osv.

Det er godt at beskytte sine børn, menærligt talt mange her inden er sgu for
beskyttende over for deres børn, det er sgu børene der betaler prisen i den
sidste ende så man gør dem en bjørnetjeneste.
Det er jo ikke paradishave de skal begå sig i som voksne.

Har levet i et parforhold med en dame (30 år) som er ene barn og har sådan
en beskyttet barndom, hold kæft hun var fuck-up!
Desvære fik jeg også et barn med hende og det skal hun og hendes forælder
nok også nå at fucke-up.
Mere naiv og godtroende, hysteris samt stædig og hjælpeløs person har jeg
længe mødt!
Hendes forælder har spoleret hende.

Fra : Mus

Dato : 17-02-06 12:09

> [...]
> nok også nå at fucke-up.
> Mere naiv og godtroende, hysteris samt stædig og hjælpeløs person har jeg

sporer jeg en vis bitterhed. Det skal jo ikke gå ud over alle andre. Fordi
de ikke netop har præcis samme grænser som dig er det ikke ensbetydende med
at de er over over pylrede. Eller prøver du at sige at kun mødre viser
omsorg for deres børn (ironi hvis du skulle være i tvivl).

LN

Fra : Per Vadmand

Dato : 17-02-06 12:48

BamBam wrote:

> Mangel på omsorg?
> Nååååee! har du slået dig, skal jeg puste og give dig plaster på dit
> blå mærke og en is, tror du så ikke det går væk!!!!!!
>
> Pyller pyller om sine børn, mors lille dreng, høne mor osv.

Du virker som et rgtig usympatisk væsen, der forhåbentlig ikke har børn. At
du er i stand til at se noget morsomt i at få børn til at græde, sætter dig
i klasse med de hjernedøde narhoder, der sidder og brøler af grin over
skjult kamera-optagelser af børn, der vælter på cyklen.
..
> Desvære fik jeg også et barn med hende og det skal hun og hendes
> forælder nok også nå at fucke-up.

Det kalere du vist fint selv.

> Mere naiv og godtroende, hysteris samt stædig og hjælpeløs person har
> jeg længe mødt!
> Hendes forælder har spoleret hende.

Hvem har spoleret dig?

Fra : BamBam

Dato : 17-02-06 16:06

> [...]
> dig i klasse med de hjernedøde narhoder, der sidder og brøler af grin over
> skjult kamera-optagelser af børn, der vælter på cyklen.

Jeg har 3 børn, de klare sig, faktisk bedre end mange af deres jævnaldrene.
Så udgør min "klasse" af hjernedøde narhoder den største procent del denne
verden (Ellers vil Hit Med Videoen aldrig havet været en succes) derfor vil
vores børn så også klare sig bedre på det område end feks. pyller gøj børn
som evt. dine.

> Hvem har spoleret dig?

Folk som dig!

BamBam

Fra : Per Vadmand

Dato : 17-02-06 18:55

BamBam wrote:

> [...]
> været en succes) derfor vil vores børn så også klare sig bedre på det
> område end feks. pyller gøj børn som evt. dine.

Hvis du har ret, forklarer det en hel del om verdens bedrøvelige tilstand.

Skadefryd er og bliver den laveste form for fryd.

Fra : BamBam

Dato : 17-02-06 19:18

> BamBam wrote:
>
> Så udgør min "klasse" af hjernedøde narhoder den største
>>
> Hvis du har ret, forklarer det en hel del om verdens bedrøvelige tilstand.
>
> Skadefryd er og bliver den laveste form for fryd.

Og folk der tror de er bedre end andre er utålelige at være sammen med!

Fra : Per Vadmand

Dato : 17-02-06 21:27

BamBam wrote:

> Og folk der tror de er bedre end andre er utålelige at være sammen
> med!

At dømme efter din hånlige nedgøring af "overpylrende" forældre falder den
bemærkning vist stærkt tilbage på dig selv.

Fra : BamBam

Dato : 17-02-06 21:30

> At dømme efter din hånlige nedgøring af "overpylrende" forældre falder den
> bemærkning vist stærkt tilbage på dig selv.

Ja og tilbage igen!

Fra : Brian k

Dato : 18-02-06 15:45

BamBam wrote:

> Ja og tilbage igen!

Dreng 1: Min far er stærkere end din far!
Dreng 2: Min mor er bedre end din mor!
Dreng 1: Ja det siger min far også

Fra : IMB

Dato : 18-02-06 20:06

"BamBam" <non@non.dk> wrote in

> "IMB" <im@nospam_brunsgaard.dk> skrev i en meddelelse

> Mangel på omsorg?
> Nååååee! har du slået dig, skal jeg puste og give dig plaster på dit
> blå mærke og en is, tror du så ikke det går væk!!!!!!

I det her tilfælde var det altså kameraføreren som skubbede til barnet
så det væltede og slog sig. Og som derefter blev ved med at filme selvom
barnet helt klart slog sig slemt. I overført betydning altså.

Jeg vil give dig ret i at man ikke skal overpylre om sine børn, men det
er bestemt heller ikke forældrenes opgave at vise børn hvor hård og
ubarmhjertig et sted som verden kan være. Og det synes jeg er hvad der
sker i filmen.