Motorola SLVR L7 Bluetooth
Fra : [92xx] Maciek

Dato : 13-02-06 20:43

Jeg har anskaffet mig en Motorola L7 (den tynde he he)
Hvis jeg har bluetooth tændt, holder telefonen ca. 1 dag inden den løber
helt tør for batteri.
Jeg snakker ca. 10-15 minutter pågældende dag, og jeg tager ingen
billeder. Skriver måske 10 sms'er via computeren. Det er alt.
Kan det være meningen at den ikke skal kunne holde længere på batteriet?
Iflg. specs skulle den holde op til 350 timer (stdby) = 14,5 dage
Kan det passe at BT skal tære så utroligt meget på batteriet?
--
Jeg har talt

Fra : Per Bau

Dato : 15-02-06 00:45

"[92xx] Maciek" <macfreak@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Kan det være meningen at den ikke skal kunne holde længere på batteriet?
> Iflg. specs skulle den holde op til 350 timer (stdby) = 14,5 dage
> Kan det passe at BT skal tære så utroligt meget på batteriet?

Det lyder IKKE af meget. Men når du skriver "sender 10 sms'er via PC"
betyder det så at du har haft forbindelse fra din PC' til telefonen via BT i
de 24 timer? For så kan jeg bedre forstå de 24 timer.
--
/Per
Udskift invalid i adressen med com

http://erik.richard.er.irriterende.dk/

Fra : [92xx] Maciek

Dato : 15-02-06 02:55

Per Bau <perbau@gmail.invalid> wrote:

> http://erik.richard.er.irriterende.dk/
Jeg har altid BT tændt... det havde jeg også på min SE K700i, og den
kunne holde ca. 48 timer... og endda på et 750mAh batteri (lidt svagere
end Moto)

--
Jeg har talt