www.boerneopdragelse.dk
Fra : Ole Rasmussen

Dato : 13-02-06 19:42

Med fare for at træde nogen over tæerne bringer jeg her en "reklame" for
hjemmesiden http://www.boerneopdragelse.dk, titlen siger vidst det hele.

Fra : Søren Mors

Dato : 13-02-06 20:32

Ole Rasmussen wrote:
> Med fare for at træde nogen over tæerne bringer jeg her en "reklame" for
> hjemmesiden http://www.boerneopdragelse.dk, titlen siger vidst det hele.

Du har ikke trådt på mine tæer. Emnet for siden er da relevant her, så
det går nok.

Til gengæld forstår jeg ikke hvad siden kan tilbyde, som jeg ikke kan få
bedre her eller andre steder. Jeg vil til enhver tid foretrække en
nyhedsgruppe frem for et webforum. Eller med andre ord, hvad er pointen
med din side.

Søren Mors

Fra : Nette

Dato : 13-02-06 21:21

"Søren Mors" skrev

> Til gengæld forstår jeg ikke hvad siden kan tilbyde, som jeg ikke kan få
> bedre her eller andre steder. Jeg vil til enhver tid foretrække en
> nyhedsgruppe frem for et webforum.

Hvorfor det?

Jeg synes da siden er en ganske fin idé.
Jeg har dog ikke lyst til at deltage eller læse på en internetside, hvor der
ikke er nogen ejer nævnt. Det får det til at virke utroværdigt.

Nette

Fra : Søren Mors

Dato : 14-02-06 19:21

Nette wrote:
> "Søren Mors" skrev

> Hvorfor det?

Fordi jeg endnu ikke har set et webforum der kom bare tilnærmelsesvist i
nærheden af den brugervenlighed der er i et godt newsprogram.

Søren Mors

Fra : Nette

Dato : 14-02-06 21:07

"Søren Mors" skrev

> Fordi jeg endnu ikke har set et webforum der kom bare tilnærmelsesvist i
> nærheden af den brugervenlighed der er i et godt newsprogram.

OK... Jeg synes nu, de steder jeg har været igennem de sidste år, har været
meget brugervenlige.

Nette

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 20-02-06 18:03

Jeg har lavet siden så den ikke kan være meget mere brugervenlig. Jeg vil
gerne ha andre til at være redaktøre, at komme med indhold, det skal ikke
bare være et forum.

/Ole