Nye hjul til båd trailer...
Fra : Ukendt

Dato : 13-02-06 16:24

Hej

Som mange herinde, så har jeg en hjemmelavet bådtrailer til sejlbåden. Men
hjulene (dækkene) er efterhånden i sådan en forfatning, at de skal skiftes
ud. Faktsik SKAL de skiftes ud, før jeg flytter den trailer en tommer....
De hjul der sidder på, ligner meget dem der også sidder på skuevogne...

Mit spårgsmål er så, om nogen herinde ved hvor man evt. kan købe brugte/nye
hjul ?? Hvor fåes sådan nogen ?

/Thomas

Fra : Asger Kjeldsen

Dato : 16-02-06 19:28

Hej
Prøv den nærmeste smedie, de har store udvalg i dæk og fælge. Har du mange
penge, går du til et dækcenter og beder om brugte dæk.
Hilsen
Asger k

"Thomas Johansen" <thomasS.N.A.B.E.L.A.cybermax.D.O.T.dk> skrev i en
meddelelse news:43f0a497$0$78287$157c6196@dreader1.cybercity.dk...