omregistrering af cv
Fra : Michael Rasmussen

Dato : 13-02-06 15:33

Hej NG.

Skal en campingvogn synes ved ejerskifte inden for 2 år??

Fra : SB

Dato : 13-02-06 18:23

"Michael Rasmussen" <michaael@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej NG.
>
> Skal en campingvogn synes ved ejerskifte inden for 2 år??

kommer an på hvor gammel den er.
prøv at kigger den tråd der hedder syning, sådan ca. 8 felter længere nede

Søren

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 13-02-06 19:59

"Michael Rasmussen" <michaael@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej NG.

> Skal en campingvogn synes ved ejerskifte inden for 2 år??

Mindre end 5 år gammel = den skal ikke synes.
Mellem 5 og 10 år = den skal synes hvis den ikke har været synet indenfor de
sidste 2 år.
Mere end 10 år gammel = den skal synes hvis den ikke har været synet inden
for det sidste år.

Dvs. ligesom synsregler for biler før periodiske syn blev indført.

--
Per, Esbjerg

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 14-02-06 15:36

On Mon, 13 Feb 2006 19:58:38 +0100, "Per Henneberg Kristensen"
<phk_fjern_@esenet.dk> wrote:

> [...]
>for det sidste år.
>
>Dvs. ligesom synsregler for biler før periodiske syn blev indført.

Mange tak! lige det jeg ville vide og undskyld ulejligheden ))