Prøv med kærlighedens stærke arm, lød Flem~
Fra : Bo Warming

Dato : 13-02-06 12:42

Hvis man oplever tegn på vold mellem børn og voksne hos naboer, så er
man et bæst hvis man dømmesygt og autoritetstro går til myndighederne
og anmelder.
Livet har ikke for mange meningsfulde udfordringer, så hvad med at
tale med de involverede og se om man kan påvirke tingene i en
fornuftig retning via ord - venlig snak.Hvis alt sådant mislykkes så
evt plan B og C.

Velfærdsstaten pakker os ind i vat, og nogle har faktisk brug for at
krydre tilværelsen med drabelige skænderier og en sjælden gang lidt
pikant vold. Vær tolerant overfor at folk ikke altid er så sky overfor
sådant som du er. Det der ikke nedbryder, gør dig stærkere. At mange
parforhold krydrer erotikken med SM, bondage og nåletortur og deslige,
er et eksempel på at vi mangler at føle at vi lever.
Og vi er alle forskellige

" Den gyldne regel er, at der ingen gylden regel findes".
George Bernard Shaw

"Rør ved mig, så jeg føler at jeg lever" Dansk schlager

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-02-06 17:27

On Mon, 13 Feb 2006 12:42:16 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>krydre tilværelsen med drabelige skænderier og en sjælden gang lidt
>pikant vold.

hvis du så gerne vil kan det well nok angeres at du for lidt pikant
vold - det ville da også gi dig noget at skrive om ...

--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Bo Warming

Dato : 13-02-06 18:20

"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppen.dk> wrote in message

> hvis du så gerne vil kan det well nok angeres at du for lidt pikant
> vold - det ville da også gi dig noget at skrive om ...

sdsf er omsider bakket ud af sin gåen efter manden og har erkendt at
han ikke har børns vel i tankerne, men blot skriver for
underholdningens skyld.

Lad os nu holde os til sagen og undgå mudderkastning og opdigtning om
meddebatører

Selvfølgelig har jeg aldrig givet udtryk for personlige interesser i
vold, pædofili, incest, SM, eller noget i den stil

'Mine indlæg udspringer alene af samfundsforbedrende Voltairesk
tolerance og idealisme mht bedre kår for børn, og jeg ved af vi to der
begge holder af Albert Camus og hans idealisme, kan blive enige om
meget i så henseende.

Lad os gå efter bolden og ikke pådutte nogen urealistisk pjat og
spilde tid med at snakke om vold, som er for dyr og muslimer, ikke for
os civiliserede danskere

Med venlig hilsen Bo Warming, gymnasielærer(pensioneret), Bjelkes Alle
46, 2200 N, 35861000 - gerne ring

PS alle mennesker er sindsyge, er mange psykiatere og antipsykiatere
enige om. Snak om sådant kan du starte en anden tråd om, evt på
dk.politik.

Fra : sdsf

Dato : 13-02-06 19:27

Bo Warming skrev:
> "Bo M Mogensen" <svar@i-gruppen.dk> wrote in message

> sdsf er omsider bakket ud af sin gåen efter manden
At du skriver "gåen efter" må vel betyde at du føler dig forfulgt.
Manden er ofte sjovere end bolden.
Jeg har aldrig brudt mig om boldspil.

> og har erkendt at han ikke har børns vel i tankerne,
Jeg har slet ikke børn i tankerne, har inegn erfaring.

> men blot skriver for underholdningens skyld.
Ja, præcis som du gør.

Jeg afslutter med citat, noget jeg har lært af min store mentor her BW.

"Mor er den bedste i verden" Bo Warming

Fra : Bo Warming

Dato : 14-02-06 03:57

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> wrote in message

> At du skriver "gåen efter" må vel betyde at du føler dig forfulgt.

Jeg er da altid lidt stolt over, at nogen forfølger mig - det viser,
at jeg har provokeret med intelligente målrettede ord, og nu viser de
deres sande barbariske ansigt.Men jeg foretrækker efter-bold-debat

> Manden er ofte sjovere end bolden.

Du erkender fx at du aldrig har interesseret dig for børns velfærd i
pædofildebatten, og alt om diagnoser, kønssygdomme osv var usagligt
underholdningspjat - hvilket nok de fleste af os gennemskuede fra
starten, men nu er det en tilståelsessag

> Jeg har slet ikke børn i tankerne, har inegn erfaring.

Jeg har ikke harem, men ønsker alligevel love der skaber størst mulig
lykke for de, der vælger den livsform.

> Ja, præcis som du gør.

Jeg skriver for at skabe størst mulig lykke for flest mulig mennesker.

> Jeg afslutter med citat, noget jeg har lært af min store mentor her
> BW.
> "Mor er den bedste i verden" Bo Warming

Denne startlinie fra en kendt og populær Giro413-schlager var god
forkortning vedr. det "evigt kvindelige, der drager os opad"(Goethe),
som jeg efterfølgende med aforisme-mageres hjælp analyserede.
(Men du læser kun overskrift og ikke andet. ? )

Iøvrig konkluderer en anden tråd idag på dk.politik at der anerkendes
ikke pædofili som noget skadeligt når mødre udfører den.
Det system du forsvarer er åbenlyst PARTISK

Fra : sdsf

Dato : 14-02-06 07:53

Bo Warming skrev:

> Du erkender fx at du aldrig har interesseret dig for børns velfærd i
> pædofildebatten,
ja og jeg kan forstå at du slet ikke har forstået mine argumenter.

> og alt om diagnoser, kønssygdomme osv var usagligt
Nej ikke usagligt, sagligt og underholdende.

> underholdningspjat
Underholdning er ikke pjat.

> hvilket nok de fleste af os gennemskuede fra
> starten, men nu er det en tilståelsessag
Noget tyder på at du ikke har gennemskuet ret meget, -desværre.

> Jeg skriver for at skabe størst mulig lykke for flest mulig mennesker.
Ja hvad skal man sige til det.

"Mor er den bedste i verden" Bo Warming

"Min moral er fortræffelig, medens din stinker." Wilstrup

"Sædblærespænding er dog noget velkendt noget." Wilstrup

"At bolle en pige der ligger som en fisk på et
bræt må også være som ind i et lolita-badedyr" Bo Warming

Fra : Bo Warming

Dato : 14-02-06 08:44

> ja og jeg kan forstå at du slet ikke har forstået mine argumenter.

Forklar så alle kan forstå det, noget som du kunne forestille dig, at
jeg ikke kunne dechifrere.

> Nej ikke usagligt, sagligt og underholdende.

At diagnosticere en af hundred mulige sygdomme udfra blot oplysingen
hævede lymfekirtler i år 1974 i Oslo
- det kan vi alle smile af din evne til, men ingen vil kalde det
sagligt

> "Mor er den bedste i verden" Bo Warming

En kendt sang, ja
Og for dig en fiskekrog du bed på, helt på Pille-BoMM-planet.

> "Min moral er fortræffelig, medens din stinker." Wilstrup
>
> "Sædblærespænding er dog noget velkendt noget." Wilstrup
>
> "At bolle en pige der ligger som en fisk på et
> bræt må også være som ind i et lolita-badedyr" Bo Warming

kan nogen være uenig?

Dine fire copypastninger her - er der nogen forbindelse udovver at
begges efternavn starter med "W" ?

Fra : sdsf

Dato : 14-02-06 08:58

Bo Warming skrev:
> "sdsf" <sdsf@her.der.dk> wrote in message

> Forklar så alle kan forstå det, noget som du kunne forestille dig, at
> jeg ikke kunne dechifrere.
Det er ikke underholdende for mig længere at skrive om pædofili.
Stikord:
1. Børn kan man få til hvad som helst.
2. Vi kan ikke alle leve som prostituerede.

> At diagnosticere en af hundred mulige sygdomme udfra blot oplysingen
> hævede lymfekirtler i år 1974 i Oslo
> - det kan vi alle smile af din evne til, men ingen vil kalde det sagligt
Det jeg gør er blot at løse en ekssamensopgave.

> En kendt sang, ja
> Og for dig en fiskekrog du bed på, helt på Pille-BoMM-planet.
Er det så slemt?, så har du jo en legekammerat så længe det vare.

> kan nogen være uenig?
>
> Dine fire copypastninger her - er der nogen forbindelse udovver at
> begges efternavn starter med "W" ?
Du plejer at sige at man kan vælge frit blandt de vise ord.

"Kvinder sidder jo på en guldgrube. Kan føde. Mænd er rastløse,
drevet af deres sædblærespænding og behov for ros." Bo Warming

"Jo større sædblærespænding, jo mere er det sælgers marked når
kæresten sir "ikke i aften skat, jeg har hovedpine" indtil hun får
sin minkpels. Bo Warming

Fra : Bo Warming

Dato : 14-02-06 10:16

> Det er ikke underholdende for mig længere at skrive om pædofili.
> Stikord:
> 1. Børn kan man få til hvad som helst.
> 2. Vi kan ikke alle leve som prostituerede.

Er nogen uenig i 1. eller 2. ? Ikke jeg

1.You can do anything with children
if you only play with them. Prince Otto von Bismarck

2. De kvinder, der ikke er til salg, koster mest.
Guy de Maupassant1850-1893

Prostitution er blot et seksuelt fata morgana, vandringsmanden oplever
i afsavnets ørken. Heimito von Doderer

> Det jeg gør er blot at løse en ekssamensopgave.

Altså din magiske diagnoseevne har rod i en lærebog der er dit
eksamenspensum. Hvad står der i den bog om hævede lymfekirtler, der
kun kan have een årsag?

> Er det så slemt?, så har du jo en legekammerat så længe det vare.

Det er bedre end ingenting at bruge folk som dig og BoMM til
bandespil, til at illusrere pointer ved at sætte dem i kontrast til
populære fejltagelser.
Men jeg foretrækker intelligente modspillere der går efter bold ej
mand

> [...]
>
> "Jo større sædblærespænding, jo mere er det sælgers marked når
> kæresten sir "ikke i aften skat, jeg har hovedpine" indtil hun får

Dette er din ny tilføjelse. Hvilken relevans har den for denne
pædofilitråd?
Er der gået muhamedtegning i vor debat om pædofili og kondom og
kønssygdom, eller ?

Du kom med en % - 25 - på kvinder med kønsvorter. Den tror jeg ikke
på. Også andet var langt ude vedr dine tal og links. Vend tilbage hvis
du finder noget troværdigt så disse løse ender kan blive samlet op.
Wikipedia.org er ofte poppet nonsens så hvis du finder noget der
bakker dette makværk op, så lad os også grave dybere i det tankegods
du havde gravet frem imod mig der

Fra : sdsf

Dato : 14-02-06 11:17

Bo Warming skrev:

> Prostitution er blot et seksuelt fata morgana, vandringsmanden oplever i
> afsavnets ørken. Heimito von Doderer

> Altså din magiske diagnoseevne har rod i en lærebog der er dit
> eksamenspensum.
Ja.

> Hvad står der i den bog om hævede lymfekirtler, der kun kan have een årsag?
Mange ting giver hævede lymfekirtler, men du skrev ting der gjorde en
næsten sikker diagnose mulig.

> [...]
> fejltagelser.
> Men jeg foretrækker intelligente modspillere der går efter bold ej mand
Hvor vil du finde mere intelligente modspillere?

> Dette er din ny tilføjelse. Hvilken relevans har den for denne
> pædofilitråd?
Citaterne er da meget relevante, din fejl at du ikke kan se det.

Det er heller ikke altid jeg kan se logikken i dine citater.

> Du kom med en % - 25 - på kvinder med kønsvorter. Den tror jeg ikke på.
Statens Serum Institut:
http://www.ssi.dk/sw1465.asp

Det er vel også ligegyldigt om du tror på det eller ej.
Dog er det ikke så interessant at diskuterer med én hvis
viden om emnet er for svag, og statisk.

Vi har alle vorter. De er ofte usynlige. Der er i hundredvis af
forstellige typer.

Jeg vil garantere dig at jeg kan identificerer adskillige vorter
på din hånd selv om du måske ikke selv kan se dem.

> Også andet var langt ude vedr dine tal og links. Vend tilbage hvis du
> finder noget troværdigt så disse løse ender kan blive samlet op.
Jeg er altid troværdig, på den måde at jeg aldrig slyger om mig med
gætværk som du gør. Jeg kan altid refererer til troværdige kilder.

> Wikipedia.org er ofte poppet nonsens så hvis du finder noget der bakker
Wikipedia er en fantastisk kilde til information.

Det er lidt trist at du er gået væk fra det at opsøge information og
forstå sammenhænge som er nye for dig.
Det er du dog ikke ene om, det er noget der sker for mange med alderen.

I stedet for at læse standard naturvidenskab,
læser du Nitsche og Oskar Wilde.
Det bliver man ikke "klog" af i længden.
De er begge døde så det er og bliver mental stilstand.

Fra : Bo Warming

Dato : 14-02-06 15:55

> Ja.
Hvad er titlen på din lærebog, og gerne oplys hvilken side du bruger
til differential diagnose mellem de 100 muligheder for sygdom

> Mange ting giver hævede lymfekirtler, men du skrev ting der gjorde
> en
> næsten sikker diagnose mulig.

Hvilke, der er mange, så allerede uden at søge tilbage kan du vel
nævne en håndfuld symptomer
Det eneste der talte for dit tilfældige valg af en af de hundred
sygdomme der alle stadig er lige sandsynlige, er et ophold i Afrika.
HVad ellers.???
Afrika har snese af sygdomme, foruden de europæiske, som kunne være
årsagen, fx elefantiasis.
Men du vælger een og ville dumpe i enhver eksamen for at
fjerndiagnosticere med så extrem skråsikkerhed og hvor din
"selvmordschance" ikke er 1/6 som ved russisk roulette, men 99/100

> Citaterne er da meget relevante, din fejl at du ikke kan se det.

Ingen kan se relevansen vedr pædofili. Forklar dog.

> Det er heller ikke altid jeg kan se logikken i dine citater.

De er halehæng, en uddybning. Dine link er altafgørende for dine
postulater, som de viser har et fundament af ler.

> Statens Serum Institut:
> http://www.ssi.dk/sw1465.asp

Da du sidst kom med dette link, svarede jeg at du havde læst det
sjusket fordi de medtager *forbigående ligegyldigheder.*
At en kvinde har haft det problemfrit et par uger bringer dit
skræmmende tal op på 25% men det er jo usaglig skrækpropaganda du
leverer,
Hvorfor svarede du ikke sidst, da jeg rev tæppet under dit link, eller
rettere din misbrug af link?

> [...]
>
> Jeg vil garantere dig at jeg kan identificerer adskillige vorter
> på din hånd selv om du måske ikke selv kan se dem.

Men et af dine andre link er usikker på om fænemenet er overhovedet
er optrådt i forbindelse med børns erotik nogensinde, og dermed er
igen dine links en belastning for din sag

Fra : sdsf

Dato : 14-02-06 19:51

Bo Warming skrev:
> "sdsf" <sdsf@her.der.dk> wrote in message

> Hvad er titlen på din lærebog,
Den jeg slog op i var "Hunter's Tropical Medicine"
Jeg vil ikke ulejlige mig med at slå det op igen.
Der er masser af nyere information på nettet.

>og gerne oplys hvilken side du bruger til
> differential diagnose mellem de 100 muligheder for sygdom
Der er netop ikke 100 muligheder, men det har du ikke overblikket
til at kunne sige.

Vi har været al det her igennem én gang, er det ikke nok?
Hvis det er fordi du ikke kan huske det, kan du bruge
goups.google.com

> [...]
> Men du vælger een og ville dumpe i enhver eksamen for at
> fjerndiagnosticere med så extrem skråsikkerhed og hvor din
Jeg bestå altid, og godt og vel endda

> "selvmordschance" ikke er 1/6 som ved russisk roulette, men 99/100

> Ingen kan se relevansen vedr pædofili. Forklar dog.
Jeg mindes ikke at du plejer at forklare dine citater?

Du virker så pirlig idag, er det p.g.a. sædblærespænding?

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-02-06 20:08

> sdsf er omsider bakket ud af sin gåen efter manden og har erkendt at
> han ikke har børns vel i tankerne, men blot skriver for
> underholdningens skyld.

Og det gør du ikke?

> PS alle mennesker er sindsyge, er mange psykiatere og antipsykiatere
> enige om.

Vrøvl. Sindssygdom eksisterer kun, fordi vi definerer, at nogle er normale.

--
-Jens B.
http://www.supportdenmark.com - Denmark needs your support

Fra : Bo Warming

Dato : 14-02-06 04:28

> Og det gør du ikke?

Min mor var indremissionsk og valgte til sin brug som far/rollemodel
en glistrupsk ingeiør, så jeg vil forbedre verden via frihed, og
diskuterer for at klarhed kan opstå hos mig selv og andre vedr hvad er
rette balance mellem lovkontrol og laissez-faire - ofte et svært
spørgsmål fx vedr børn hvis fulde stedfar vedvarende smider dem ned at
trappen så de næste dag er et stort blåt mærke i børnehaven. Men
alternativet som er resultat af en politi anmeldelse er oftest langt,
langt værre
"Vil du gøre noget godt for et barn, så gør noget godt for dets mor"
lyder er klogt rabbiner-ord, og moderen er vild med stedfaderen og vil
hade sit barn, hvis det får ham i fængsel.

> Vrøvl. Sindssygdom eksisterer kun, fordi vi definerer, at nogle er
> normale.

Enig - som Sokrates og Bohr siger, må vi have definitionerne på plads,
før vi diskuterer
Taler vi om "pædofili" som kærtegn over en tilfældig, pøbeldefineret,
lovbestemt aldersgrænse?
Eller taler vi om noget skadeligt`
Taler vi om, at BW er "skitzo", når han for at begå socialbedrageri og
afsløre systemet, fik en speciallæge til at skrive diagnosen i 1993,
hvilket 6 af hendes mere klarttænkende kolleger siden har dementeret -
"hypertymi", som Københavns Kommunes ledende pensions-psykiater siden
er landet på , har intet overlap med skitzofreni og er slet ikke en
sygdom, ligesom det ikke er sygdom/psykose at være
sexer-og-charmerende? (hvad rivaler dog nok kan forfalde til at mene)

"Jeg kan love at være oprigtig, men ikke upartisk. Goethe

"Den psykose-ramte har en sund reaktion på et usundt samfund" skriver
RD Laing, A Cooper, T Szass , socialoverlæge Preben Brandt og
hundreder af andre anti-psykiatriske psykiatere (som kun får adgang
til medierne som konsulenter på en Gøgerede-film i ny og næ - eller
TV-serier, som den med Frank, der var skitzoid fordi han ikke gad
uærlighed/selskabelighed.)
Antipsykiatriens fader er Nietzsche , som derfor kaldes
"neurosyfilitiker og sindsyg" - af Freud-elever og psykiatri-overlæger
i hundredvis, som aldrig har mødt manden og INTET klinisk peger mod
syfilis, udover at Wagner fik en respekteret overklasse-læge til at
udtale, at Nietzsche nok onanerede og derfor måtte have kønssygdom. Og
Nietzsche og den lige så geniale søster markedsførte de
sværtforståelige bøger ved bl.a., at der simuleredes lidt pikant
galskab incl ateisme , som N. ikke led af, men som klart var psykotisk
på den tid.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 14-02-06 15:04

> Hvis man oplever tegn på vold mellem børn og voksne hos naboer, så er
> man et bæst hvis man dømmesygt og autoritetstro går til myndighederne
> og anmelder.

Så ser det sgu sort ud for de mange stakkels misbrugte børn, jeg tror Bo´s
mission her at provokere mere end at debatere.

> [...]
> krydre tilværelsen med drabelige skænderier og en sjælden gang lidt
> pikant vold. Vær tolerant overfor at folk ikke altid er så sky overfor

Jamen vi er da mange der vil hjælpe dig med lidt pikant SM, med dig som
ydmyg slavedreng. vi kan jo kontakte de mange der blev misbrugt som barn, de
vil sikkert gerne give en hjælpende hånd med.

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 20-02-06 18:11

Kære Bo.

Jeg er helt enig med dig i, at lidt vold, i visse situationer, kan være
meget godt. Hvis jeg ser et barn blive udsat vor fysisk vold, ja så skal
jeg da være den første til at udøve lidt "pikant" vold på den voksne.

Jeg er også enig i at man ikke straks skal melde det til myndighederne, men
at man skal forsøge at påvirke situationen i positiv retning, dog vil jeg
ikke vente ret længe på et resultat inden jeg gik til myndighederne.

/Ole