overflytning af nummer fra telmore
Fra : Nero-Wolfe

Dato : 13-02-06 10:37

Hej !!!
Har købt ny mobil fra tele2 og bedt om at få mit gamle nummer overflyttet
fra telmore
Nogen der ved hvor lang tid det tager?????
Nero

Fra : 6400 - Handelsmanden

Dato : 13-02-06 10:55

2-3 uger.

Det tog det for mig da jeg skiftede fra TDC til Telmore.

/H

Fra : Brian Tingholm [7900~

Dato : 13-02-06 11:44

> Har købt ny mobil fra tele2 og bedt om at få mit gamle nummer overflyttet
> fra telmore

http://www.teleanke.dk/t2w_341.asp

selskab, klagedel, markedsdel
tele-2, 4,6%, 2,2%
telmore, 0,9% 9,8%

--
Mvh Brian Tingholm
mail: "fornavn" @menu-kort.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 13-02-06 11:45

Nero-Wolfe skrev:

> Har købt ny mobil fra tele2 og bedt om at få mit gamle nummer overflyttet
> fra telmore
> Nogen der ved hvor lang tid det tager?

Det tog under 10 dage fra Telmore til Unoeuro.

--
Bertel

Fra : Nero-Wolfe

Dato : 13-02-06 12:40

> Det tog under 10 dage fra Telmore til Unoeuro.

Håber at det samme gælder for mig
Nero
Ps: tak for de hurtige svar

Fra : Nero-Wolfe

Dato : 13-02-06 12:39

"Nero-Wolfe" <nero-wolfe@sol.dk> skrev i en meddelelse

hvis man læser på telmores hjemmeside står der :
Kunden kan med omgående virkning opsige abonnementsaftalen. Det samme gælder
eventuelle tillægsaftaler om abonnementsformer eller tillægsydelser mv.,
medmin­dre andet fremgår af eventuelle særskilte tillægsvilkår.
vil det så sige at man ikke har en måned eller hvad
Nero

Fra : Randi Davidsen

Dato : 13-02-06 13:10

> [...]
> mv., medmin­dre andet fremgår af eventuelle særskilte tillægsvilkår.
> vil det så sige at man ikke har en måned eller hvad
Jeg har f.eks. lige fået min nummer flyttet fra Tdc til Telmore, det gjorde
jeg 3 uger inden mit abb udløb ved tdc. Så mit nummer bliver flyttet den dag
jeg har været kunde ved tcd i 6 måneder. Og slipper altså for en
månedsopsigelse, ved at overflytte mit nummer.

Randi