Sengevædningstabu værre end pædofili
Fra : Bo Warming

Dato : 13-02-06 07:34

At tabuer fejes af bordet og alt tales naturligt om, er klart en vej
til at undgå de skadelige læger.

Hvis debatfrihed over alle kaffeborde, ville skrønen om fysiologiske
årsager som almindeligste forklaring på børns sengevædning aldrig have
slået rod.

"Døden skal have en årsag" siger et gammelt ord, og mødres optagethed
af højvidenskabelig ansvarsforflygtende apparatfejmodel, er et langt
mere udbredt fænomen end pædofili-overgreb og formodentlig langt mere
skadelig.

At alle problemer søges gjort kemiske og fysiske er bekvemt for
forældre. Det gælder også opdigt af genetisk årsag til ordblindhed,
stammen, autisme, ungdomspsykoser osv osv.

Indblandings-syndromer vedr outcast-forældres sporadiske
alkoholforbrug og småvold er beslægtet med denne ufornuft. Tænk selv.
Vær skeptisk overfor de såkaldte eksperter.

Her lidt inspiraton fra analoge voksenproblemer, til hjælp til
bondefornuftig problemløsning, der er langt mere børnevenlig end
teknokraternes

"Overaktivt blæresyndrom"/lægekorruption

"Professor: vi er bare nyttige idioter" lyder overskrift i Politiken
13 feb06, idet man fortæller om medicin-industriens styring af
lægedebat ved at "key opinion leaders" sponsoreres og forkæles vedr
videnskabelige undersøgelser og publikationer, når disse kan gavne et
firmas salg.

Den aktuelle sag er om den stigende unode/mode, at midaldrende er
pissetrængende extremt ofte og lider af et psykosomatisk "overaktivt
blæresyndrom".

Måske sådant pjat har været medvirkende til min raptus med
eksperimenter og publikationer om inkontinens-selvhjælp.

Min storebror har i årtier haft samme hyperaktivitet mht toiletbesøg,
og lod sig undersøge lægevidenskabeligt efter alle kunstens regler, og
man fandt intet fysiologisk unormalt vedr prostata eller andet.

Ved at lade selvhjælp erstatte bivirkningsbefængte piller (som
virkelig mange plages med) og kirurgi(som min far plagedes med, vedr.
samme problem) , tror jeg man bedst får syn for sagn og får styr på
sit neurotiske pjat.

Statsstøtte til sundhedsvæsenet er pushervirksomhed som lokker
millioner af danskere til skadelig overbehandling, Lægelige
frynsegoder fra de private pille-producenter er bestemt et godt sigte
for afsløring af behandlernes korruption pr recepter på medicin, som
staten hænger på at betale.

Syndromet har i over 100 år været velkendt af læger, der på Estrups
tid kaldte det "gendarm-blære", idet de ofte fandt formindsket
blære-volumen hos ridende politi-spradebasser, der tit og ofte stod
af hesten og pissede deres territorie af demonstrativt, vel nok delvis
for at få tiden til at gå. Når blæren udtømmes urimeligt ofte og ikke
bliver spændt helt ud på normal vis, vil den skrumpe og så bliver
hyperaktivitet mht toiletbesøg (eller i mit tilfælde rækken ud efter
marmeladeglas) til en direkte nødvendighed pga det formindskede
rumfang, altså mangel på plads til urin.